“Kort bezoekje”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 46,97*
Vanaf
Private Food en Albert Cuyp Market Tour in ...
Geclassificeerd als nr. 78 van 596 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk vind ik het de moeite waard om overheen te lopen! Verwacht geen luxe items om te kopen maar gewoon een gezellige markt. Diverse kraampjes met lekkers en ook handige dingetjes zoals fietsensloten. In de pijp liggen ook allerlei gezellige lunch en diner plekken!

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke markt!
Verkopers zijn erg vriendelijk
Alles ziet er mooi uit!
Hier voelt iedereen zich thuis!
Hier voel ik me:

26 augustus 2017 beoordeeld

Het is een simpel klein marktje met een beetje van alles. Niets speciaals. Enkele groenten/fruit standjes, een visboer, enkele kledingsstandjes en dergelijke meer.

21 augustus 2017 beoordeeld

Tja, we verwachtten wat bijzonders maar de Albert Cuyp markt is "gewoon" een markt in de braderie stijl met veel van hetzelfde: kleding, toiletartikelen, stroopwafels, brillen enzovoort. Maandag blijkt een rustige dag te zijn zonder schreeuwende kooplui en zonder echte sfeer.

Bekijk meer beoordelingen
16 augustus 2017 beoordeeld

De Albert Cuyp Markt is altijd leuk om te bezoeken. Lekker eten, voordelig vis, bloemen en andere koopjes. Ook kijken naar de gevarieerde winkels achter de kramen. Druk, maar goed te doen

Reizigers die Albert Cuyp Market bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Albert Cuyp Market geweest? Deel je ervaringen!