“Echte toeristenmarkt, wel leuke sfeer”
Beoordeling van Albert Cuyp Market

Albert Cuyp Market
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 46,97*
Vanaf
Private Food en Albert Cuyp Market Tour in ...
Geclassificeerd als nr. 78 van 596 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
16 augustus 2017 beoordeeld

De Albert Cuyp Markt is altijd leuk om te bezoeken. Lekker eten, voordelig vis, bloemen en andere koopjes. Ook kijken naar de gevarieerde winkels achter de kramen. Druk, maar goed te doen

8 augustus 2017 beoordeeld

Hoewel dit deel van de Pijp niet overvol is met toeristen, is de Albert Cuyp dat wel. Dat geeft niet maar het assortiment is navenant: aanstekers, telefoonhoesjes, selfie sticks en meer van dat soort troep. Pas na het eerste deel vanaf de Van Woustraat wordt het een echte Amsterdamse markt.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pijp is ons buurtje. We hebben er haren gewoond en de markt is nog steeds vaste prik. Lekker struinen tussen de spullen op de kramen koffietje hier, visje daar en met volle tassen verse groente en fruit weer naar huis! Top! Tot snel!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger een leukere markt met veel diversiteiten, nu steeds meer uitgegroeid naar een toeristenmarkt. Blijkbaar is daar nog wat in te verdienen. Viel mij dus tegen, had nog het oude beeld in mijn gedachten!

Bekijk meer beoordelingen
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het einde van de marktdag nog vlug even lekker vers fruit op de markt kopen, die nog steeds goed bezocht werdt ondanks het latere tijdstip.

Reizigers die Albert Cuyp Market bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Albert Cuyp Market geweest? Deel je ervaringen!