“Tourist trap geworden”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 47,33*
Vanaf
Private Food and Albert Cuyp Market Tour in ...
Geclassificeerd als nr. 99 van 611 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
8 augustus 2017 beoordeeld

Hoewel dit deel van de Pijp niet overvol is met toeristen, is de Albert Cuyp dat wel. Dat geeft niet maar het assortiment is navenant: aanstekers, telefoonhoesjes, selfie sticks en meer van dat soort troep. Pas na het eerste deel vanaf de Van Woustraat wordt het een echte Amsterdamse markt.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pijp is ons buurtje. We hebben er haren gewoond en de markt is nog steeds vaste prik. Lekker struinen tussen de spullen op de kramen koffietje hier, visje daar en met volle tassen verse groente en fruit weer naar huis! Top! Tot snel!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger een leukere markt met veel diversiteiten, nu steeds meer uitgegroeid naar een toeristenmarkt. Blijkbaar is daar nog wat in te verdienen. Viel mij dus tegen, had nog het oude beeld in mijn gedachten!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het einde van de marktdag nog vlug even lekker vers fruit op de markt kopen, die nog steeds goed bezocht werdt ondanks het latere tijdstip.

Bekijk meer beoordelingen
23 juni 2017 beoordeeld

Het was zeker 20 jaar geleden dat we de Albert Cuyp markt bezochten en eerlijk gezegd waren we teleurgesteld. De markt is zo ontzettend toeristisch geworden. 1 op de 2 kramen verkoopt souvenirs. Wij waren binnen een half uur uitgekeken. Geen aanrader, tenzij je heel veel van hetzelfde in 1 straat wil zien.

Reizigers die Albert Cuyp Market bekeken, bekeken ook

In Albert Cuyp Market geweest? Deel je ervaringen!