“Favoriet ”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 28,53*
Vanaf
Private Amsterdam Market and Food Tour with ...
Geclassificeerd als nr. 98 van 584 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pijp is ons buurtje. We hebben er haren gewoond en de markt is nog steeds vaste prik. Lekker struinen tussen de spullen op de kramen koffietje hier, visje daar en met volle tassen verse groente en fruit weer naar huis! Top! Tot snel!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger een leukere markt met veel diversiteiten, nu steeds meer uitgegroeid naar een toeristenmarkt. Blijkbaar is daar nog wat in te verdienen. Viel mij dus tegen, had nog het oude beeld in mijn gedachten!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het einde van de marktdag nog vlug even lekker vers fruit op de markt kopen, die nog steeds goed bezocht werdt ondanks het latere tijdstip.

23 juni 2017 beoordeeld

Het was zeker 20 jaar geleden dat we de Albert Cuyp markt bezochten en eerlijk gezegd waren we teleurgesteld. De markt is zo ontzettend toeristisch geworden. 1 op de 2 kramen verkoopt souvenirs. Wij waren binnen een half uur uitgekeken. Geen aanrader, tenzij je heel veel van hetzelfde in 1 straat wil zien.

Bekijk meer beoordelingen
9 juni 2017 beoordeeld

Grote bekende markt. Het is hier erg druk met heel veel toeristen waardoor het originele Amsterdamse wat op de achtergrond is geraakt. Er is van alles te vinden uit alle windstreken. Wel de moeite waard om overheen te lopen en toch even te blijven staan bij het beeld van André Hazes, ook al ben je geen fan.

Reizigers die Albert Cuyp Market bekeken, bekeken ook

In Albert Cuyp Market geweest? Deel je ervaringen!