Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

vanaf US$ 88,20
vanaf US$ 34,70
vanaf US$ 88,20
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger een leukere markt met veel diversiteiten, nu steeds meer uitgegroeid naar een toeristenmarkt. Blijkbaar is daar nog wat in te verdienen. Viel mij dus tegen, had nog het oude beeld in mijn gedachten!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het einde van de marktdag nog vlug even lekker vers fruit op de markt kopen, die nog steeds goed bezocht werdt ondanks het latere tijdstip.

23 juni 2017 beoordeeld

Het was zeker 20 jaar geleden dat we de Albert Cuyp markt bezochten en eerlijk gezegd waren we teleurgesteld. De markt is zo ontzettend toeristisch geworden. 1 op de 2 kramen verkoopt souvenirs. Wij waren binnen een half uur uitgekeken. Geen aanrader, tenzij je heel veel van hetzelfde in 1 straat wil zien.

9 juni 2017 beoordeeld

Grote bekende markt. Het is hier erg druk met heel veel toeristen waardoor het originele Amsterdamse wat op de achtergrond is geraakt. Er is van alles te vinden uit alle windstreken. Wel de moeite waard om overheen te lopen en toch even te blijven staan bij het beeld van André Hazes, ook al ben je geen fan.

21 mei 2017 beoordeeld

Deze beroemde markt is zeker een bezoekje waard, wel erg druk en toeristisch, om de tien meter kun je stroopwafels kopen.