25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar Ibis voor mij meer synoniem staat voor ‘gribus’ hotel zal ik deze niet snel vrijwillig boeken. Maar deze Ibis is vlak bij ons kantoor en daardoor erg handig gelegen. Vanuit deze context viel het juist 100% mee. Allereerst was de welkom bij de receptie heel hartelijk en professioneel, er werd echt vanuit jou gedacht (oh zet uw auto maar even daar neer en intussen zette ze bagage op veilige plek). De kamer die ik had was heel ‘basic’ met letterlijk natte cel als badkamer. Maar alles werkte en was netjes en schoon, met goede toegang tot WiFi . Dus eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een zakelijke overnachting.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers klein maar fijn. Kleine douche prima bed en zachte kussens. Best wat lawaai aan de straat (oneven kamernummers ) uitgebreide snacks te koop. Restaurant stelt niet echt veel voor. Prima bar, lekkere biertjes.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
11 januari 2018 beoordeeld

Mooi hotel, rustig gelegen, klantvriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamer. We hadden gevraagd om extra handdoeken en die kregen we later ook. Tweede dag weer te weinig handdoeken. Niet meer om gevraagd.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
14 december 2017 beoordeeld

Ligging van het hotel is zeer goed. Enerzijds direct aan de afrit van de autostrade en anderzijds een vlotte verbindingsmogelijkheid naar Amsterdam centrum. De ontvangst aan de receptie was correct en zeer duidelijk. Het uitgebreide ontbijtbuffet was voldoende gevarieerd.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
7 november 2017 beoordeeld

Nette kamer met alle modern comfort. Hotel ligt niet in het centrum maar heeft dan weer het voordeel dat je je auto in de garage kan parkeren voor 7,5 € per 24u.
Het ontbijt is eerder basic en de ontbijtruimte is niet echt gezellig. Het personeel is wel vriendelijk

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
van de Vinne S, Manager van Ibis Amsterdam City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Beste Ritesaeg,

Bedankt voor uw feedback, we zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Misschien ook leuk om te weten tijdens het weekend is onze parking zelfs gratis.

Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen.

Met vriendelijk groet
Susanne van de Vinne