Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Waar Ibis voor mij meer synoniem staat voor ‘gribus’ hotel zal ik deze niet snel vrijwillig boeken. Maar deze Ibis is vlak bij ons kantoor en daardoor erg handig gelegen. Vanuit deze context viel het juist 100% mee. Allereerst was de welkom bij de receptie heel hartelijk en professioneel, er werd echt vanuit jou gedacht (oh zet uw auto maar even daar neer en intussen zette ze bagage op veilige plek). De kamer die ik had was heel ‘basic’ met letterlijk natte cel als badkamer. Maar alles werkte en was netjes en schoon, met goede toegang tot WiFi . Dus eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een zakelijke overnachting.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamers klein maar fijn. Kleine douche prima bed en zachte kussens. Best wat lawaai aan de straat (oneven kamernummers ) uitgebreide snacks te koop. Restaurant stelt niet echt veel voor. Prima bar, lekkere biertjes.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 januari 2018

Mooi hotel, rustig gelegen, klantvriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamer. We hadden gevraagd om extra handdoeken en die kregen we later ook. Tweede dag weer te weinig handdoeken. Niet meer om gevraagd.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 14 december 2017

Ligging van het hotel is zeer goed. Enerzijds direct aan de afrit van de autostrade en anderzijds een vlotte verbindingsmogelijkheid naar Amsterdam centrum. De ontvangst aan de receptie was correct en zeer duidelijk. Het uitgebreide ontbijtbuffet was voldoende gevarieerd.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 7 november 2017

Nette kamer met alle modern comfort. Hotel ligt niet in het centrum maar heeft dan weer het voordeel dat je je auto in de garage kan parkeren voor 7,5 € per 24u.
Het ontbijt is eerder basic en de ontbijtruimte is niet echt gezellig. Het personeel is wel vriendelijk

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
van de Vinne S, Manager van Ibis Amsterdam City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Beste Ritesaeg,

Bedankt voor uw feedback, we zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Misschien ook leuk om te weten tijdens het weekend is onze parking zelfs gratis.

Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen.

Met vriendelijk groet
Susanne van de Vinne