Joop en Jennifer
Heerenveen, Nederland

Fantastische verblijf in hartje Amsterdam

Beoordeling van Hotel The Craftsmen
5,0 van 5 bollen25 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prachtige locatie, fantastisch uitzicht, sfeervol ingericht op originele en doordachte wijze
Comfortabele kamers met heerlijk bed en voorzien van alle gemakken
Schoon
Persoonlijk ontbijt
Medewerkers hebben echte hospitality touch
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Geen alles perfect
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 7 mrt 2024
6.8 km van Hotel The Craftsmen
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 16 juli 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel is zo 100% Amsterdams dat je niet anders kan dan hier te logeren. Prachtig historisch gebouw, met kamers die elk hun eigenheid hebben. Wij hadden The Boat Builders kamer. Je komt er binnen in een zeer trendy badkamer met moderne douche en bad met uitzicht op het kanaal. Prachtige setting. De slaapkamer ernaast, op de hoek van het gebouw, heeft authentieke glas-in-lood-raampjes en first-class meubilair. Een pareltje.
Het ontbijt in de ontbijtkamer op het gelijkvloers was perfect. Op maat van elke tafel, met een broodbuffet. Vers fruit, heerlijke koffie, vers geperst sinaasappelsap. Heerlijk.
Ook de locatie is perfect. Je staat in no time in de winkelstraat, aan het koninklijk paleis, in Jordaan, in de Negen Straatjes. Ik kom zeker terug.

Kamertip: Ben je met drie of vier, probeer dan de Boat Builder kamer te boeken. Prachtig.
Datum van verblijf: juli 2023
Michelle Zandbergen, Owner van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2024

Beoordeeld op 20 januari 2023

Mijn 30ste verjaardag hier gevierd samen met mijn vriend en wat hebben we genoten. We hadden de prachtige Miller kamer uitgekozen en wat was die fijn. Goede service, heerlijk ontbijt op bed gehad de volgende ochtend. Dus eigenlijk nergens iets op aan te merken. Ook de ligging is super.

Datum van verblijf: januari 2023

Beoordeeld op 31 augustus 2022

Het nachtje in de Craftsmen zullen we niet snel vergeten. De entourage is geweldig. Middenin de drukke stad is je kamer een oase van rust en ontspanning. De kamer was zeer schoon en verzorgd. Ontbijt was gevarieerd en voldoende. Het uitzicht op de gracht maakte je ochtend compleet. Dat het soms wat gehorig kan zijn, moet je denk ik voor lief nemen. Dat hoort bij het grachtenpand. Ontvangst van de Engels-sprekende dame had iets enthousiaster gemogen. Verder valt het te prijzen dat je ook je bagage op de dag van vertrek nog mag laten staan als je de stad in gaat.

Datum van verblijf: augustus 2022
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2022

Beste Robert,

Bedankt voor je prachtige woorden over je verblijf bij Hotel The Craftsmen. Het is super om te horen dat het uitzicht, het interieur, de kamer en het ontbijt zo naar jullie zin waren. We hopen jullie van harte nogmaals welkom te heten!

Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en gezellig ontvangst! Appje sturen voor informatie of iets te drinken erg makkelijk! Kamer boven ons werd vanaf 08uur schoongemaakt, erg lawaaierig door schuiven van stoelen oid. Kapstop in de kamer zou ook wel handig zijn.

Verder echt helemaal super!!

Datum van verblijf: maart 2022
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022

Bedankt! Super om te zien dat jullie een review hebben achtergelaten en dat jullie het ontvangst en het verblijf zo leuk hebben ervaren. We gaan zeker kijken naar de mogelijkheden van een kapstok in jullie kamer en hopen jullie in de toekomst weer welkom te heten.

Een hele prettige dag nog!

Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Kamer en service was echt fantastisch! Kamer was eerder klaar dan verwacht. De kamer zelf was top. Personeel is super vriendelijk en denkt graag mee. Alles was fantastisch geregeld! Ontbijt was ook uitstekend. Echt super hotel! Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2022
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Hotel The Craftsmen. Het is geweldig om te horen dat de kamer en ons service level zo naar je zin waren en dat jij een verblijf bij ons zo zou aanraden. We hopen natuurlijk van harte dat we je in de toekomst nog eens welkom mogen heten!