3 personen bekijken dit hotel
Booking.comUS$ 238
eDreamsUS$ 238
Trip.comUS$ 330
Beoordeeld op 31 oktober 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch, kleinschalig, smaakvol ingericht boutique hotel in hartje Amsterdam. Een mooie combinatie van authentiek en modern. De ontvangst is top en het welkom warm. De geur in het hotel is subtiel en lekker. De kamer waarin wij verbleven is The Bike Builder. Een prachtig decor van bike builder antiek. Aan de kleinste details is gedacht! De mooie antieke bi bike naast het fijne vrijstaande bad Is dubbelgenieten. Het grote bed met grote kussens en een knisperend dekbed slapen heerlijk! Precies zoals je 't hebben wil. Ook het prima ontbijt op bed is aan te raden. Luxe en genieten! Kortom: The Craftmen is een pareltje in Amsterdam en iedereen aan te bevelen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Bedankt voor het delen van je ervaring bij Hotel The Craftsmen, dat waarderen we enorm! We zijn blij om te horen dat de inrichting, het ontvangst, The Bike Builders Double Deluxe Room with view en alle details zo naar jullie zin waren. We hopen natuurlijk van harte dat we jullie in de toekomst weer welkom mogen heten en wensen jullie voor nu het allerbeste.

Beoordeeld op 20 september 2021

kamer ok, mooi ingericht, bed super.
personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

geweldige locatie, midden in het centrum.

schoon en netjes.
boetiekhotel met een bijzondere uitstraling, een aanbeveling voor wie wat anders dan standaard groot hotel wil

Datum van verblijf: september 2021
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Beste John,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Hotel The Craftsmen. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van de kamer, de inrichting, de locatie en ons service level. We hopen jullie natuurlijk nogmaals welkom te heten bij Hotel The Craftsmen en wensen jullie voor nu het allerbeste.

Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Geweldig, knus, prachtig hotelletje midden in Amsterdam. Fijn ontvangst, mooie kamer(s) en een heerlijk ontbijt in de ochtend. Je moet vooral niet te lang en/of te breed zijn en moeite hebben met trap lopen want daar is dit pand niet echt voor geschikt. In de lift pas je in je eentje net met een koffertje. De kamers zijn gaaf, mooi en schoon. Bed sliep heerlijk. Personeel zeer vriendelijk. Hier komen we terug! Aanrader in Amsterdam en qua prijs kwaliteit een dikke 10.
Qua hotel in het algemeen een 10 en een van de leukste hotelletjes waar we het afgelopen jaar zijn geweest.

Kamertip: Niet geschikt als je wat groter bent en slecht ter been bent. De lift is erg klein.
Datum van verblijf: augustus 2021
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021

Beste Paula,

Bedankt voor het delen van je ervaring bij Hotel The Craftsmen, we vonden het super je welkom te heten. Fijn om te horen dat het ontvangst, de kamers, het ontbijt, bed en ons service level zo naar jullie zin waren. Wat betreft de ruimte heb je helemaal gelijk, het is een grachtenpand met echte kruip door, sluit door. Het is geweldig om te horen dat jullie onze prijs kwaliteit een 10 vinden en dat Hotel The Craftsmen het leukste hotelletje van het afgelopen jaar was! Hopelijk weer tot snel.

Beoordeeld op 9 augustus 2021

De goede service begon al voor we daar aankwamen. Super snel en prettig in de communicatie. Het hotel, de locatie en de kamer zijn stuk voor stuk geweldig. Het uitgebreide ontbijt op bed de volgende ochtend maakte het helemaal af. Wij zaten in "the artist room" - absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2021

Beste Wouter,

Hierbij willen we je bedanken voor het delen van jouw ervaring bij Hotel The Craftsmen. We zijn blij om te horen dat de service, communicatie, locatie en Artist Signature Suite zo naar jullie zin waren. Ook super dat het ontbijt op bed jullie verblijf zo fijn heeft gemaakt. Hopelijk kunnen we jullie in de toekomst nogmaals welkom heten.

Beoordeeld op 27 juli 2021 via mobiele applicatie

Super locatie, even wat anders dan de standaard hotelkamers!
Mijn zoon in de bedstee, erg leuk.
Voor herhaling vatbaar. Wij logeerden in de Th Boatbuilder.
Heel vriendelijk en geïnteresseerd personeel.

Datum van verblijf: juli 2021
Michelle Zandbergen, Eigenaar van Hotel The Craftsmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Bedankt voor je prachtige woorden over jullie verblijf bij Hotel The Craftsmen, we vonden het super jullie te ontvangen en zijn blij om te horen dat de locatie, bedstee en ons service level zo naar jullie zin waren. Hopelijk kunnen we jullie in de toekomst weer welkom heten.