Beoordeeld op 25 mei 2018

Hallo.

Wij zijn daar voor 1-ste keer geweest. Gisteren gekomen met trein en vandaag weer terug gegaan. Maar ik vind dat is prima hotel met alle voorzieningen! Met lekkere ontbijt! + dat is 10 minuten lopen van station Amsterdam Lelylaan!!!

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
BastionHotels, Manager van Bastion Hotel Amsterdam Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Beste Anastasiyasivachenko,

Graag ontvangen wij u nog een keer in een van onze Hotels!

Beoordeeld op 24 april 2018

gezien alle recensies die ik net zag heb ik waarschijnlijk de top suite van het hotel gehad met een fatsoenlijk bed (stevig) en een schone douche verder was ook alles zoals het altijd is bij Bastion. wel lag mijn kamer aan de parkeerplaats waar dus geen tram rijd.
de twee dagen dat ik er was werkte toevallig het aardigste personeel dat erg vriendelijk is en behulpzaam. dus gewoon goed hier.

Kamertip: probeer een kamer aan de parkeerplaats zijde te krijgen
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Beste Anne_Kleine,

Hartelijk dank voor prachtige recensie en fijn dat uw verblijf zo goed is bevallen! Bastion Hotels doet ten allen tijden zijn best om onze gasten de best mogelijke service te bieden. De keten staat voor goede accomodatie tegen een goede prijs. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren!
Graag ontvangen wij u nog een keer in een van onze Hotels!

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Helaas niet kunnen slapen omdat mijn kamer aan de straatkant zat. De herrie van de drukke weg/ tramlijn is afschuwelijk. De kamer is zo slecht geïsoleerd, dat ik eerst heel hard heb gezocht naar een open raam. Er was enorm veel tocht en de geluiden van buiten waren er naar, maar geen raam open. Ook de ventilatierooster waren dicht.

Deze roosters waren overigens wel goed geïsoleerd, er zat daar genoeg oud stof voor op.

Op de vloer lagen overal plakkerige plekken. Er liep een pissebed op Mn kamer, er lag stof overal, de badkamer stonk, er lagen haren in het afvoerputje, handdoeken stonken naar frituur.

De bedden zakken door, de douchekop lekt aan alle kanten waardoor Mn kleren nat werden bij het willen wassen van Mn voeten, plinten waren los, door de grote van de legplank boven de wasbak was Mn gezicht wassen geen optie en zo kan ik wel even doorgaan.

Enige pluspunt op de kamer: een nespresso apparaat met 2 nespresso cupjes.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
BastionHotels, Manager van Bastion Hotel Amsterdam Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Beste Lasinson,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Spijtig te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Uiteraard zullen wij dit meenemen om onze service te verbeteren en u in de toekomst een verblijf kunnen geven welke aan uw verwachting zal voldoen. U kunt tevens altijd bij mijn collega's bij de receptie terecht wanneer uw kamer niet naar wens is.

We zien ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen in een van onze hotels!

Team E-commerce

Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef 2 nachten in het hotel. Het hotel heeft voldoende parkeergelegenheid. De ontvangst was vriendelijk en efficiënt. De kamer eenvoudig maar voldoende voor het doel. Het bed lag prima. Het ontbijt was prima. Uitchecken ging even efficiënt als het inchecken.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken

Beste Jan,

Fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad! Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 9 februari 2018

Als zakenreiziger 1 van mijn slechtste hotels ooit. Het personeel is zeer onvriendelijk op het boertige af. Het is er zeer luid dus vergeet een goeie nachtrust. Als je dan niet meer kunt slapen kun je wel nog genieten van de insecten die er rond lopen , de hopen stop in iedere hoek en schimmel op de muur.

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
BastionHotels, E-commerce van Bastion Hotel Amsterdam Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u uw ervaring met ons deelt, zo kunnen wij er alles aan doen om onze service optimaal te krijgen.
Vervelend te horen dat u niet van de nachtrust heeft kunnen genieten door geluidsoverlast en een niet schone kamer.
Dit gaan wij zeker meenemen om dit te verhelpen zodat wij u in de toekomst een verblijf kunnen geven wat aan uw verwachting voldoet.

Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen in een van onze hotels!

Team E-commerce