Priceline
Hotels.comUS$ 308
TravelocityUS$ 308
Trip.comUS$ 307
Beoordeeld op 21 maart 2022

Wij waren hier voor een nacht ivm met het evenement Heel holland zingt hazes.
Bij het inchecken ( telefonisch gereserveerd) bleek dat het ontbijt er niet bij zat maar dat wel telefonisch afgesproken bij de de prijs. dit werd netjes gecorrigeerd.
het ontbijt was kwalitatief goed maar het koffie apparaat toonde constant kuren en wij selden voor om cappuccino vanuit de bar te serveren maar dat mocht niet!! Ik dacht de gast is toch koning en los
het dan even op deze manier op!!
De harde broodjes en croissantjes waren zeer schaars voor het aantal mensen die kwamen ontbijten en het duurde een eeuwigheid voor dat er weer enkele broodjes etc. bij kwamen.
Bak gewoon ruim voldoende zo dat de mensen niet steeds hoeven te wachten.
Hoop dat jullie deze tip meenemen voor de volgende gelegenheid!!!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 7 maart 2022

Prima hotel, matrassen en kussens matig. Is keurig opgelost door de manager. Extra kussens . Ontbijt prima, veel keuze. Geen stopcontact in de douche voor krultang. Vriendelijke personeelsleden. We komen zeker terug,met eigen kussens,dat dan weer wel.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 23 januari 2022

Het lukte mij online reservering te doen, maar eenmaal kon ik alles eregelen aan de balie. Bovendien kon ik ook aansluiten bij het avond eten. Speciaal een heerlijke pittige avond pasta kunnen genieten. Na douchen heerlijk geslapen.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 november 2021

Zeer goed hotel met super vriendelijk personeel! Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan de ziggo dome en stad Amsterdam! Ontbijtbuffet was heerlijk, ruime keus en werd continu aangevuld. Sfeervolle ontbijtruimte. Kamers zijn niet groot maar kwaliteit is prima. Net gerenoveerd en zeer netjes! Heerlijke douche

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Campanile Amsterdam, Guest Services / Front Office van Campanile Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Beste Karin,

Goed om te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad. en het voldeed aan uw verwachtingen. We hopen dat in de winter we voor velen een uitvalbasis zullen zijn voor een paar dagen Amsterdam.

Graag tot uw volgende bezoek.

Blijf gezond & positief.

Met vriendelijke groeten
Team Campanile

Beoordeeld op 7 november 2021

Klein hotel met kleine kamers, maar wel schoon. Het bed ligt heerlijk! Daar gaat het om. Het ontbijt was goed, maar wel weinig keus en de ontbijtzaal is klein. We moesten wachten op een plekje. Verder prima hotel.

Datum van verblijf: november 2021

Beste gast,

Wij zijn altijd op zoek naar verbeteringen voor het ontbijt, dus als u nog suggesties heeft horen wij dat graag. Verder hopen we dat u het leuk heeft gehad in Amsterdam en zien u graag terug voor een volgende keer!

Team Campanile Amsterdam