“Slechte bediening. lang wachen op eten”
Beoordeling van Noordwest

Noordwest
Reserveren met
Noordwest is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 620 van 4.556 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
31 mei 2018 beoordeeld

We hadden ons er wat meer van voorgesteld. Maar ik vind aanstellerig de beste omschrijving en bovendien is er een vrij arrogante bedrijfsleider. Er stonden dode bloemen op de tafel en dat was ook de verhouding tussen ons en de bedrijfsleider.
Om, te beginnen waren de porties eten best lekker, maar als je trek hebt moet je daarna echt nog even ergens gaan snacken want alles verdwijnt ,wel, smaakvol in je holle kies.
Maar het het hoogtepunt was de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht en de discussie tussen ons en de bedrijfsleider die met bonnetjes ons ging vertellen dat het allemaal wel mee viel. En dat we de frites uiteindelijk toch hadden gekregen nadat het hoofdgerecht al op was. Enfin. Het is niet meer goed gekomen tussen ons en de mislukt e bedrijfsleider. Wij gaan zondag weer terug naar ons heerlijke Italie waar in elk restaurant de service en het eten beter is en voor een fractie van de prijs. We wensen de bedrijfsleider verder veel succes met zijn mooie kapsel en het restaurant

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wonen zowat om de hoek van dit restaurant maar hadden er nog nooit gegeten. Dit weekend beland op het terras van Noordwest. Het zag er veelbelovend uit en sjieker dan verwacht. Er werd ons meteen een aperitief aangeboden met een plankje rauwe ham.
Toen we de kaart bekeken merkten we dat het inderdaad een “sjiekere” zaak is dan we dachten. Behoorlijk hoge prijzen, €21 voor een hoofdgerecht oa. We kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu omdat ons dat de beste keuze leek. Uiteraard werd ons gevraagd naar allergieën of dingen die we niet lusten.
We kregen een kleine amuse, iets met eendenlever.
Het voorgerecht was iets met tonijn, welgeteld 4 stukjes ter grootte van een dobbelsteen........ Het smaakte goed dus waren benieuwd naar de rest.
Ons hoofdgerecht bestond uit lam. Wat plakjes en een soort paté daaronder, geserveerd met paar stukjes asperge en toefjes van het een of ander. Toen we het op hadden beseften we dat dit het hoofdgerecht was!
Tussendoor werd ons steeds gewezen op de wijnkaart, terwijl we hadden aangegeven 1 glas bij het hoofdgerecht te willen en meer niet. Deze werd op “speelse wijze” ruim vóór het hoofdgerecht geserveerd, zo van “doe eens gek”. Dat voelde al een beetje raar, alsof ze erop uit waren ons meer wijn te verkopen. Heel erg jammer.
Het toetjes zag er spannender uit dan het was. Iets met chocolade en knolselderij......
Op een of andere manier waren we na het dessert volledig uit de aandacht van de bediening verdwenen. Er werd geen koffie aangeboden of afgeruimd en op de rekening moesten we ook best even wachten.
Al met al zijn we met een slecht gevulde maag en een dikke rekening weggegaan, slechte verhouding. Porties bedroevend klein voor de prijs die ze vragen en alhoewel de kwaliteit best heel goed was, vond ik het hele plaatje ver uit verhouding qua prijs, service en wat je krijgt. We hebben véél betere plekken bezocht met wellicht hogere prijzen maar helemaal in verhouding, het hele plaatje.
Jammer, dit was eens maar nooit meer.

16 mei 2018 beoordeeld

diner was heerlijk. bediening was aardig en behulpzaam.
Jonge manager (niet de eigenaar) onbeschoft.

19 januari 2018 beoordeeld

We gingen met onze vvv dinercheque uit eten. Normaal gaan wij het liefst naar sterrenrestaurants, maar die deden niet mee met de dinercheque. Daarom het restaurant met de beste reviews in omgeving Amsterdam of Haarlem die wel meededen opgezocht, en uitgekomen bij restaurant noordwest. En onze verwachtingen zijn uitgekomen, het was heerlijk en eigenlijk gelijk aan de kwaliteit bij een ster restaurant.

Aanrader dus.

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend lekker gegeten. Kwaliteit producten erg goed. Alles goed op smaak, niet te zout niet te flauw. Frietjes een beetje simpel, zeker in vergelijking met dhet hoofdgerecht. Nagerechten ook oke. Bediening beetje over de top.

Reizigers die Noordwest bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Noordwest geweest? Deel je ervaringen!