“Wachttijden te lang, redelijk eten”
Beoordeling van Bierfabriek

Bierfabriek
Reserveren met
Bierfabriek is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 612 van 4.475 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands, Midden-Europees, Café, Grill
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Bierfabriek is een unieke combinatie van restaurant en brouwerij in het hart van Amsterdam. Ons concept biedt een ongedwongen sfeer waarin je ambachtelijk huisgebrouwen bieren kunt drinken en je eigen bier kunt tappen. Daarnaast werken wij met biologische en maatschappelijk verantwoorde producten om voor een eerlijke prijs een goede maaltijd te kunnen serveren.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen restaurant, leuk om buiten te eten. Kipspecialiteit was veel te droog, slablaadjes fantasieloos. Bediening duurt Lang, 6 gerechten van de 8 waren gebracht, de laatste 2 pas 25 minuten later!! je kunt er beter een biertje met wat tapas eten en het daarbij laten.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn dagje Amsterdam geweest
Met vrienden!
Savonds beland bij de bierfabriek !
Super gegeten ikzelf had spar ribs heerlijk mals het vlees viel van het bot af!!! Geweldige smaak zeker een aanrader.

Heb ook nog de gegrilde kip geproefd die was super mals en sappig, die neem ik de volgende x.

Ben zelf geen bier kenner en heb dat aangegeven.. de bediende zei wacht even kom zo terug.

Paar minuten laten kwam hij met de bier waar ik tussen zat te twijfelen aan in biershotglaasjes dus netjes kunnen proeven en uiteindelijk Mn keus gemaakt :)

Ik persoonlijk ga hier zeker terug komen

Eten was goed
Bediening vriendelijk
En de pinda’s op tafel heerlijk

Good job bierfabriek

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Taptafel Gereserveerd om 17:15. Personeel begon met werken in ons zitgedeelte om 18:00 uur. Resultaat dat we zelf steeds personeel moesten opzoeken als we iets anders wilde bestellen.
Verder was de ontvangst ook niet optimaal. Geen uitleg over hoe het werkt met de taptafel, eten etc. Menu gereserveerd maar was ook niet doorgekomen. Wij zijn dus na een paar drankjes opgestapt.
Geen aanrader wat ons betreft. Of vraag om een tafel beneden. Daar zit je gezelliger en loopt altijd personeel.

13 april 2018 beoordeeld

Gisteren gegeten bij de Bierfabriek en het was helemaal top! Lekker eten, een gezellige en ongedwongen sfeer en snelle bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

8 april 2018 beoordeeld

Wij komen al jaren naar de Bierfabriek door hun uitmuntende houtskool gegrilde kip. Mals en sappig. Maar deze keer was het een grote teleurstelling: hun griller is kapot gegaan en ze bakken nu kippen droog in een oven. Niet lekker, zeer grote teleurstelling.
Ze zeiden dat een nieuwe gril binnen 3 weken zou aankomen, maar dat moeten we nog maar aanzien.
Advies: kijk goed naar de meest recente reviews om te kijken of de grill gemaakt zal worden.

Pluspunten:
- Bier nog steeds lekker,
- Friet nog steeds lekker

Minpunten:
- Gewoon vieze droge kip,
- Salade voor 4,50EUR veel te duur voor het kleine beetje wat je krijgt
- Enorm lang gewacht voor het eten (40-50min)

Reizigers die Bierfabriek bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bierfabriek geweest? Deel je ervaringen!