962maud

Subliem

5,0 van 5 bollen17 mrt 2024 beoordeeld
Hele toffe locatie. Super mooi ingericht. Ruime kamers, heerlijk bed, goed ontbijt, fijne douche, ruime badkamer (en vooral ook schoon!) vriendelijk personeel. Goede voorzieningen. Aanrader voor iedereen. Gebied ook zeker in opkomst.
Datum van verblijf: maart 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 mrt 2024
Super dat je hebt genoten van je verblijf, bedankt voor het delen van je ervaring! Hopelijk zien we jullie snel weer! x The Hox
  • Booking.com
  • Priceline
3.3 km van The Hoxton, Lloyd Amsterdam
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 10 januari 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in mooi gedeelte van Amsterdam. Prachtige kamer en heerlijk getafeld! Fijne ontvangst en een warme ambiance. Zeker de moeite waard om te verblijven. Heerlijk ontbijt ter afsluiting maakte het speciale weekend onvergetelijk.

Datum van verblijf: december 2023
Amber Jansen, Guest Services / Front Office van The Hoxton, Lloyd Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2024

Thanks for sharing the love Bob! Goed om te horen dat jullie hebben genoten. Graag tot de volgende keer! x The Hox

Beoordeeld op 5 januari 2024

Indrukwekkend mooi gebouw . Zowel Interieur en exterieur. Vriendelijk en attent personeel. Tassen die we gebracht hadden waren bij terugkomst al op de kamer gezet. De persoon die ons hielp had zelfs mijn naam onthouden. Fijn bed en heerlijk ontbijt .
Enige minpunt was dat de hoofdverlichting plus het nachtlampje op de kamer stuk waren. Hierdoor heb ik met het lampje van mijn telefoon thee gezet en niet meer kunnen lezen toen mijn dochter sliep.

Datum van verblijf: januari 2024
Amber Jansen, Guest Services / Front Office van The Hoxton, Lloyd Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2024

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat jullie van het verblijf hebben genoten. Onze excuses voor het ongemak met de verlichting. We waarderen je feedback en hopen jullie snel weer te verwelkomen! x The Hox

Beoordeeld op 27 november 2023

Goede sfeer, goede bediening, goede bedden, lekker eten, heerlijke hotel! Ga ik zeker aanraden voor vrienden& familie! Lekker dichtbij het centrum! Leuke badkamer met goede douche! I love it! Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: november 2023
Amber Jansen, Guest Services / Front Office van The Hoxton, Lloyd Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2023

Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat jullie hebben genoten van dat de sfeer, bediening, bedden en het eten! Hopelijk tot snel! x The Hox

Beoordeeld op 31 oktober 2023

Super verblijf gehad! Ruime kamer en heel vriendelijk personeel.

Het hotel is helemaal nieuw, alles is fris en schoon. Ik kreeg een warm welkom van het personeel toen ik kwam inchecken.

Een aanrader In het hotel is Barbue. ik heb daar heerlijke cocktails gedronken. Het personeel heeft daar veel verstand van de drankjes en kunnen goed helpen met het juiste drankje uitkiezen.

Datum van verblijf: oktober 2023
Gilbert Kaptijn, Other van The Hoxton, Lloyd Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2023

Hi Pim! Dankjewel voor de leuke review, fijn om te lezen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad en het team zo goed voor je heeft gezorgd. Hopelijk zien we je snel terug! x the Hox

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Ik had een heel leuke tijd in het hotel, was mijn eerste keer in deze hotel ik vond de design heel erg mooi heel gastvrij, het personeel was heel vriendelijk onze serveerster Irene was heel behulpzaam, vriendelijk,ze hielp ons kiezen onze eten en heeft ons over het geschiedenis van het hotel gezegd.
Ik zou jullie aanraden om het scrambled wild mushrooms en de waffle !! Ik zou zeker nog een keer terug komen.

Datum van verblijf: oktober 2023
Amber Jansen, Guest Services / Front Office van The Hoxton, Lloyd Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2023

Hi Nadia, bedankt voor je mooie recensie! Goed om te horen dat je zo'n leuke tijd hebt gehad, we zullen je complimenten doorgeven aan Irene, en de rest van het team. Hopelijk tot snel! x The Hox