“Tegenvaller”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Afhalen
Wijk: Grachtengordel
17 februari 2018 beoordeeld

Eerder al enkele keren middelmatig eten hier gegeten (eten uit de vriezer, niet zelf gemaakt ).
We waren naar de bios geweest en dit was dicht in de buurt. Zodra we binnen waren (omstreeks 20:45 uur) kwam er een serveerster op ons af en zei dat ze zouden sluiten om 22:00 uur. Ze vroeg of we eten wilden afhalen of aan een tafel wilde zitten. We gaven aan dat we wilden zitten en toen zei ze weer dat ze om 22:00 uur zouden sluiten. We hebben 1 voorgerecht (kip saté ) en 2 hoofdgerechten besteld (nasi en bami) en thee. Dezelfde serveerster was verbaasd dat we niet meer bestelden, ik wilde dit niet aangezien we niet zo veel tijd hadden. De serveerster was erg opdringerig en onaardig, we hebben nog nooit meegemaakt dat er zo vaak (5x) werd gezegd dat een restaurant over ruim een uur zou sluiten.
Nadat de bestelling was opgenomen zagen we dat 4 andere tafels en meerdere afhaalklanten hun eten hadden gekregen en wij niet. Mijn vriend vroeg hoe lang het nog zou duren en toen bleek de serveerster onze bestelling niet te hebben doorgegeven. Wij konden dit niet geloven aangezien meerdere serveersters lang ons liepen en ze onze zagen zitten met alleen een kopje thee. Ruim 45 minuten zitten in een klein restaurant en niet benaderd worden nadat de bestelling is opgenomen is vreemd. Ik mocht uiteindelijk genieten van een nasi goreng met lauwe garnalen. Mijn vriend at zeer gehaast omdat het restaurant bijna zou sluiten. Als tegemoetkoming hebben we de thee gratis gehad. Dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar.

2 juli 2017 beoordeeld

Asian Kitchen is een restaurant voor de lekkere en snelle trek. Vaak moet je even wachten voor je aan de beurt bent, want het is er altijd druk. Ik kom hier regelmatig en de afgelopen jaren is de kwaliteit altijd op een hoog peil gebleven. De kaart bevat een aantal Aziatische gerechten met rijst of noedels. Heerlijk. Maar een avondje tafelen is er niet bij, want de omzetsnelheid is hoog al is er niemand die je opjaagt. Want het blijft Aziatisch: relaxed.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker simpel, snel en goedkoop eten! Maar wel goede proporties! Altijd een volle maag en een glimlach bij vertrek!

2 december 2016 beoordeeld

Den Haag heeft o.a Fat Kee, Amsterdam heeft o.a. Nan King. In de Vijzelstraat 5 is een Chinees restaurant die maaltijden serveert met dezelfde heerlijke smaak. Rest. Asian Kitchen. Dit restaurant heeft alleen kipgerechten, dus geen varkensvlees. Bij de twee bovengenoemde restaurants bestel je één of meer gerechten en bestel je apart bami,mihoen, nasi of witte rijst erbij. In rest. Asia Kitchen bestel je een gerecht en op het bord krijg je er witte rijst bij. De smaak herken ik als de heerlijke taste van Fat Kee of Nan King. Echt lekker. Niet duur, probeer het eens
Gegeten op 1/12 2016.

24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig eten wij tijdens het werk buiten de deur. Na bestelling moeten we snel ons eten hebben ivm oplossen van allerlei calamiteiten. Chicken met black bean sauce is heerlijk. Chicken met noodles en nasi erg lekker en dat voor 8€ Aanrader.

Reizigers die Asian Kitchen bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Asian Kitchen geweest? Deel je ervaringen!