“Duur voor een miezerig ontbijt”
Beoordeling van Toos en Roos

Toos en Roos
Geclassificeerd als nr. 533 van 4.550 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
Wijk: Grachtengordel
2 september 2016 beoordeeld

Eenvoudig en wat slordig ontbijtcafé. Wij namen het 'ontbijtmenu' bestaande uit een koffie, een appelsiensapje en één croissant. Er kwam een open pot jam op tafel. Daarna namen we nog een extra koffie. Onvriendelijke bediening. Totaalprijs: 10 Euro per persoon... en een hongergevoel...

3 juli 2016 beoordeeld

Op het "terras" gezeten. Vier minuscule tafeltjes met stoelen. Binnen krap en extreem warm. Bediening redelijk vriendelijk. Maar de prijzen: 16.15 Euro voor 2x appeltaart met een koffie en een cappuccino! Wel lekkere appeltaart, maar 1 Euro voor een toefje slagroom: belachelijk. Zal er niet snel weer teruggaan.

7 juni 2016 beoordeeld

Je zit misschien wat ongemakkelijk naast een fietsenrek op een schuin aflopende stoep aan een ietwat klein tafeltje gestut door een snijplank, maar aan de gracht en in de zon is het evengoed genieten. Bediening was bescheiden en vriendelijk. Eten (Caeser Salade en de Hamburger) waren gewoon erg lekker. Hoewel wat aan de prijs een echte aanrader.

8 maart 2016 beoordeeld

Ik ben naar de andere locatie van Toos & Roos geweest in de 9 straatjes waar we heerlijk gezeten hebben en genieten van lekkere appelsap met pancakes :) De pancakes waren ook gelukkig niet zo duur maar ik vind 5 euro voor een glaasje appelsap wel prijzig..

5 maart 2016 beoordeeld

De sandwich geitenkaas was heerlijk. Maar de stoelen en bankjes zijn weinig comfortabel en er zijn zoveel mogelijk stoelen en tafels in het kleine zaakje gepropt. Dat is een beetje jammer, maar het eten was prima en ook grote porties.

Reizigers die Toos en Roos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Toos en Roos geweest? Deel je ervaringen!