TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Hier alleen even geweest voor een drank je op het terras van het Park restaurant. Leuk uitzicht over het Oosterpark en de vijver.
Genoeg schaduw door de grote zonneschermen, dus goed om even tot rust te komen op een warme dag.
Er is veel bedrijvigheid en er loopt veel (jong en deels onervaren) personeel rond. Voor een drankje was het prima. Wanneer ik meer tijd heb kom ik zeker nog een keer langs om ook iets te eten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde voor zaken
TeamHotelArena, Front Office Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring van ons Park restaurant. Wat fijn te lezen dat u genoten heeft van u drankje, het prachtige uitzicht en de grote zonneschermen. Wij kijken ernaar uit u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen voor een hapje eten!

Front Office Manager.

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Het verblijf in dit, voormalige meisjes-weeshuis, hotel is best aangenaam. De kamers geven een moderne indruk omdat zij in 2017 zijn gerenoveerd, waarbij de wasgelegenheid door donkere glazen wanden worden gescheiden en deze niet als zodanig zijn gemarkeerd.
De aanwezigheid van een kluisje is zeer handig.

Datum van verblijf: augustus 2019
TeamHotelArena, Front Office Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Beste Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Hotel Arena. Wat fijn dat u een fantastisch verblijf heeft gehad bij ons. Ik ben erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten van onze kamers. Dank voor uw complimenten. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Arena.

Beoordeeld op 31 juli 2019

Wat een top F&B Manager heeft hotel Arena Park! Luuk is een waanzinnig enthousiaste vakman waarvan de ogen gaan stralen als hij praat over wijn/spijs combinaties. Hij heeft ons verrast met een 3 gangen diner incl. verrassend wijnadvies en heeft daadwerkelijk additionele waarde gegeven aan onze avond. Dit is gastvrijheid! Het hotel en het restaurant is prachtig en ligt op een perfecte locatie.

Datum van verblijf: juli 2019
TeamHotelArena, Front Office Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beste gast, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over de gastvrijheid in ons Park restaurant. Uw hoge waardering en complimenten over Luuk is aan hem doorgegegven en hij voelt zich erg trots! Het is een genoegen om te lezen dat u een onvergetelijke avond heeft gehad. Wij verheugen ons erop om u weer te mogen verwelkomen op uw aankomende bezoek!

Beoordeeld op 21 mei 2019

Hier nu 2 x geweest. Zowel buiten als binnen gegeten. Heerlijke plek aan een klein park, leuke trendy inrichting en buiten een royaal terras. Fijn dat ze havermelk hebben in de cappuccino, en de meeste gerechten zijn smaakvol en goed. Alleen de ceasarsalade moet echt worden veranderd! De sla is van tevoren omgeschud met de saus en de kaas , wat ook zo hoort, alleen het is gewone geraspte kaas en de saus is veel te vlak van smaak. De croutons en eieren waren ok maar voor de rest was het kaal. Wij hadden geen kip erbij besteld, dus dan is 11 euro veel te veel voor deze zeer eenvoudige salade.

Datum van verblijf: mei 2019
TeamHotelArena, Front Office Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019

Beste gast,

Allereerst hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen op TripAdvisor. Echter vind ik het vervelend om te lezen dat wij niet hebben voldaan aan uw verwachtingen aangaande de Ceasar salade. We streven er steeds weer naar om onze gasten van een onvergetelijk bezoek te voorzien en ik betreur dat we dit niet helemaal waar hebben kunnen maken. Uw feedback helpt ons veel om dit doel in de toekomst te bereiken. Mocht u uw ervaring nog nader willen bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Hebben hier een hotelkamer geboekt om naar de voorstelling in het Theater Carre van Jochem Myjer te gaan op dinsdag 7 mei.
Hadden de kamer via de website van Hotel Arena geboekt. Dit zonder problemen kunnen doen. Dit hotel ligt aan de rand van het Oosterpark.
Indruk van de kamer:
Bij binnenkomst merkte we al direct dat de laminaat vloer bewoog met het erover heen lopen. Ook diverse haren op de vloer zien liggen. Dus niet echt proper schoongemaakt. Dus minpunten.
Indruk van de badkamer:
Hier viel met name op dat de wanden van de badkamer niet echt goed afgenomen waren. Overal watervloeden op de zwarte tegels. Zeker rondom de wastafel.
Zou van dit hotel met zijn uitstraling en allure een hogere standaard hebben verwacht.
Indruk van het ontbijt:
Konden ontbijten van 7.00u tot 10.00u.
Kwamen om 9.00u naar beneden.
Zag er na de eerste indruk oké uit. Voldoende diversiteit van aangeboden ontbijt versnaperingen. Alles zag er netjes uit. Alles even vers.
Maar viel ons wel op dat diverse schalen niet meer werden aangevuld, terwijl er na ons nog voldoende hotelgasten de ontbijtruimte inkwamen.
Op een gegeven moment waren de smoothies op. Netjes gevraagd of wij nog nieuwe konden krijgen. Werd goedkeurend door het personeel van het restaurant op gereageerd. Wij dus wachten. Maar er zijn nooit nieuwe smoothies neergezet.
Ook het meubilair waar wij op hadden plaatsgenomen was niet echt proper.
Veel vlekken op de stoelen. En de eettafel was niet afgenomen toen wij er plaats wilde nemen.
Algemene indruk van het hotel is aan de buitenkant is het dat het op een mooie lokatie ligt. Qua ligging, maar ook qua bereikbaarheid richting het Koninklijke Theater Carre, en in nog geen 10 minuten loop je het centrum van Amsterdam binnen.
Maar als het aankomt op de service van de kamer en can het ontbijt, schieten ze toch echt wel tekort.
Prijs-kwaliteitsverhouding staat niet in verhouding tot elkaar.
Hadden persoonlijk een hogere status van dit hotel verwacht.

Datum van verblijf: mei 2019
OzgurE81, General Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Beste,

Ik moest even paar dagen over doen om deze beoordeling te laten bezinken, heel erg vervelend om te zien hoe veel steken we lieten vallen...
Kamers moeten gewoon schoon zijn, technische aspecten gebeuren, moeten we ook ervan op de hoogte zijn en meteen oppakken. Heel erg slordig!
Even slordig als het om de smoothies gaat, zo simple om het in te schenken, maken en uitserveren, geen minute...maar ja, achteraf kan ik veel erover zeggen...wat het inderdaad ons uitstraling niet beter maakt en vooral en terecht dat we niet de verwachtingen voldoen! Mijn oprechte excuses, meer kan ik niet doen maar ik kan wel zorgen dat mijn beste collega's uw woorden lezen en ervan leren!
Iedereen dit hier werkt is onwijs gastgericht en ik weet dat ze dit niet gewild hebben! Nogmaals, mijn oprechte excuses en diepe buiging!

Groeten uit Amsterdam,

Ozgur Eylen