“Onsympatieke ober”

Grand Cafe-Restaurant 1e klas
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Grand Cafe-Restaurant 1e klas is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 938 van 4.588 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, lekker eten (vaker hier gegeten), maar wat een onsympatieke ober (die ook nog eens vreselijk naar parfum rook en een nogal overspannen indruk maakte.) Ik voelde mij totaal niet welkom. Tafels waren, volgens hem, allemaal gereserveerd. Toen ik plaats wilde nemen aan een niet gereserveerd tafeltje, legde hij er snel een bordje “gereserveerd” op. Na mij kwamen mensen die naast mij wilden zitten, maar diezelfde ober haalde toen het bordje “gereserveerd” weg en zij mochten wel aan die tafel (die totaal niet verschilde van mijn tafel, maar wel een andere serveerster had).

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs en kwaliteit verhouding . Eten lekker maar niet alle personeels waren vriendelijk. Vroeg om de rekening werd ons alleen t bedrag genoeg ipv de bon te geven. Moesten erom vragen en vervolgens ongeduldig gegeven . Lokatie wel erg prettig om af te spreken, makkelijk vooral als je met de ov komt

1 april 2018 beoordeeld

Genoten in een sfeervolle omgeving met gastvrije & vriendelijke bediening (vooral Sophia) van een deskundig opgemaakt en smaakvol 3-gangendiner.
Een aanrader

27 maart 2018 beoordeeld

Veel ervaring met uit eten gaan. Vanwege de locatie voor dit restaurant gekozen. Voor een borrel is het prima maar zelden zo schandelijk slecht gegeten. €17,00 voor een pasta die te ver doorgekookt was en gereserveerd werd met saus uit een pakje. De 4 kazen waren niet te proeven. Daarbij werd een bakje sla geserveerd dat verdord en verdroogd was. Alsof het al een dag oud was. Op mijn klacht daarover reageerde de toch al onverschillige ober geïrriteerd en 'zou het aan de keuken doorgeven'. Letterlijk en figuurlijk een nare nasmaak na het bezoek hier. Jammer van de prachtige omgeving.
Zou niemand aanraden hier te gaan eten. Er zijn meer negatieve (oudere) reviews op verschillende sites te lezen. Ben benieuwd of er iets gaat verbeteren in de kwaliteit.

18 maart 2018 beoordeeld

Het gebouw is nog in goede staat en ziet er geweldig uit, alleen dat is al een reden om er te gaan eten. De bediening was erg vriendelijk. Je kan kiezen uit een 2 of 3 gangen menu voor een vaste prijs. Er is voldoende keus.

Reizigers die Grand Cafe-Restaurant 1e klas bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Grand Cafe-Restaurant 1e klas geweest? Deel je ervaringen!