Google
vanaf US$ 26,03
vanaf US$ 23,56
vanaf US$ 32,54
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi authentiek theater, alleen wel smalle paden om elkaar te passeren. Goed geluid, wel benauwd bij de foyer boven.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Theater Carré aan de Amstel in Amsterdam is echt iets bijzonders. Als Amsterdammer ben je trots op Carré . Een apart theater dat nog de grandeur van vroeger uitstraalt. Deze keer waren we er voor een voorstelling van Cirque : Hotel. Voorafgaand aten wij “Pasta in de nok” Een eet mogelijkheid in het theater zelf, eventueel meteen te boeken met kaarten voor de voorstelling. Een beperkte keuze in pasta-gerechten(2 mogelijke hoofdgerechten) eventueel vooraf gegaan door een antipasta of een foccacia broodje en gevolgd door een dessert (Tiramisu). De keuze was beperkt en de door mij gekozen Spagetti met scampi niet erg indrukwekkend. De voorstelling was wervelend, energiek, bijzonder knap en onderhoudend, acrobatiek van hoog niveau combineert met een bijzonder goede zangeres. Bijzonder genoten. Conclusie: voor een voorstelling ZeKer naar het prachtige Carré . Maar ga vooraf elders een hapje eten. In de directe omgeving is daarvoor keuze genoeg

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Leuke avond gehad in het mooie Carré tijdens het jubileumconcert van De Drie Baritons. Het is en blijft een zeer mooi theater.

Beoordeeld op 11 juni 2019 via mobiele applicatie

We waren voor de eerste keer in Carré, alleen al het gebouw is een bezichtiging waard, mooi de gangen, de zaal, we zaten op 2e rij. Akoestiek is prima !!
Personeel is vriendelijk, wijst je goed de weg.
Genoten van mooie avond muziek en prachtige verhalen !!

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Lekker gegeten in het grandcafe van Carré. Fijne en vriendelijke bediening.
Het eten was prima. Gezellige klein café waar een fijne sfeer hangt.