“Heerlijk park! ”

Gaasperplas Park
Geclassificeerd als nr. 117 van 599 dingen om te doen in Amsterdam
Attractiegegevens
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn moeder en ik komen hier al jaren. Samen met ons hondje bezoeken we het Gaasperplas park met veel plezier! Om te ontspannen, te zonnen en om tot rust te komen. Je kunt hier de hond uitlaten, rennen of fietsen en een stuk wandelen. Het is een groot park. Tijdens de zomervakantie is het er wat drukker maar er is altijd plek ergens in het gras! Zwemmen doen wij wel maar het water is niet heel fris. Dit vinden wij het enige nadeel. Daarnaast is het Gaasperplas park goed bereikbaar, ook vanuit Amsterdam! Er stopt een metro :)

25 maart 2017 beoordeeld

;euk park met hulphond mooi omgeveing het zou bijna zijn dat niuet binnen 10 minuut brussen amsterdam zit heerlijk om bij laden en genieten van omgeveing

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik woon aan de rand van dit mooie park. Je kunt hier heerlijk wandelen door de voormalige tuinen van de Floriade. Ook goede plek om te joggen!

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om te rennen, precies 5 km. Zomers lekker zonnen en bbq'en. Water is lekker schoon om te zwemmen. Prachtig natuurgebied!

Bekijk meer beoordelingen
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar weinig toeristen weten de Gaasperplas en het Gaasperplas te vinden. Dat is jammer. Aan de rand van Amsterdam ligt dit mooie park met recreatieplas. Goed bereikbaar met metro 53 (halte Gaasperplas ).

Ooit is de plas aangelegd in verband met de woningbouw in Zuidoost en het Gaasperpark voor de Floriade in 1982. Van dit park zijn nog een aantal elementen overgebleven waardoor het een mooi park in Engelse landschapsstijl is. Er zijn veel wandel- en fietspaden die door het hele park heenkronkelen.

Ook kun je een rondje plas (hard)lopen van ongeveer 4,5 kilometer. Ik kom hier regelmatig om even te relaxen en te genieten van de mooie natuur. Dan heb je helemaal niet in de gaten dat je nog steeds in Amsterdam bent!

Reizigers die Gaasperplas Park bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Gaasperplas Park geweest? Deel je ervaringen!