Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk park!

Mijn moeder en ik komen hier al jaren. Samen met ons hondje bezoeken we het Gaasperplas park met ... meer lezen

Beoordeeld op 8 mei 2018
kariannem2018
Hilversum, Nederland
via mobiele applicatie
leuk voor hond

;euk park met hulphond mooi omgeveing het zou bijna zijn dat niuet binnen 10 minuut brussen ... meer lezen

Beoordeeld op 25 maart 2017

200 beoordelingen
vanaf US$ 32,60
vanaf US$ 28,50
Beoordeeld op 13 mei 2016

Minder gezellig park, wel fijn voor open water zwemmen. In ieder geval wel genoeg ruimte en meestal ook rust

Beoordeeld op 2 maart 2016 via mobiele applicatie

Gemakkelijk je auto kwijt om even langs het rustige meer te lopen met een kinderspeelplaats, of even voor €7 per kind naar speelparadijs Ballorig.

Beoordeeld op 17 oktober 2015 via mobiele applicatie

Voor het eerst een rondje om de plas gelopen met de hond. Het kan nu weer en is een mooie ronde van ongeveer een klein uur. Het hondenstrand is een leuke verzamelplaats voor hondenliefhebbers. Het park is groot, ruim en heeft zo op het oog een relaxte sfeer. Kwam misschien ook omdat het wat miezerig weer was. Ik kom hier zeker nog een keer om de rest van het park te ontdekken en neem dan zeker mijn hond weer mee.

Beoordeeld op 6 mei 2015

Dit park is fantastisch. Een heerlijk ontspannen sfeer en niet zo druk als bijvoorbeeld het Vondelpark.

Er is van alles, voor iedereen wat te doen. Je ziet veel mensen fietsen, wandelen, sporten en voor kinderen is er een enorme speelplaats.

Er staan over het hele park BBQ's waar je gebruik van kan maken. Het water van de plas is heerlijk (kijk wel uit, soms kan het diep zijn) om in te zwemmen, te kanon, of te varen.

Wil je een dag heerlijk van het mooie weer genieten en niet te veel herrie om je heen hebben? Dan is dit park meer dan de moeite waard!

Beoordeeld op 28 april 2015

Lekkere vlaamse frieten leuke speelgelegenheden voor kinderen je kan er zwemmen wandelen zeilen en kanoën en er is plek genoeg om ongestoord te barbecuen
Schoon zwemwater en je kan er leuk met de hond wandelen.
Er zouden wat meer gelegenheden mogen komen waar je lekker van een terrasje kan genieten maar je kan er leuk een dagje recreëren.
Beste park in amsterdam in mijn ogen in iedergeval junk en zwerver vrij niet zoals het vondelpark wel zo veilig voor je kinderen