TripAdvisor

vanaf US$ 32,87
vanaf US$ 18,14
vanaf US$ 32,87
Beoordeeld op 8 september 2019

Mooie dierentuin. Zelfs op een hele drukke dag, dit toch niet zo ervaren. Je brengt hier met gemak een hele dag door. Mooie vlindertuin. Erg leuk!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Afgelopen zondag naar Artis geweest, en het was prachtig om het nieuwe verblijf van de olifanten te zien met een klein olifantje bij de groep.
Ook het aquarium is geweldig om te zien.
En in het Planetarium werd leuk vertelt over de sterren en planeten.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Prachtige dierentuin, goed verzorgd, veel verschillende dieren. Onze zoon had een blessure aan zijn voet opgelopen en kreeg na verloop van tijd veel last met lopen. Hij besloot met een vriend een rolstoel te gaan halen. Die moet je echter eerst door het poortje duwen. En ja, hij is niet verlamd. Toch werd hij direct gesommeerd deze terug te zetten zonder te vragen waar hij deze voor nodig had. Toen hij dat wilde uitleggen werd er meteen gedreigd met de beveiliging en dat hij van het park afgegooid zou worden. Want een poging het uit te leggen werd direct als brutaal uitgelegd. Wij hadden niet de behoefte om als ouders terug te lopen om verhaal te halen; tenslotte zijn onze kinderen de klanten van de toekomst - die kans is bij onze kinderen wel verkeken!

Kortom, de dieren zijn hier leuker dan het personeel. Wij komen hier nooit meer terug. Er zijn genoeg dierentuinen met hetzelfde aanbod en waar je wel met respect behandeld wordt, ook als je niet meerderjarig bent!!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben met onze kleindochter van bijna 2 een heerlijke ochtend in Artis doorgebracht. Maar de apen hebben haar echte aandacht. En dan te bedenken dat er de tweede wereld oorlog in de apen rots joodse onderduikers hebben gezeten.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Langzaam maar zeker wordt Artis een moderne dierentuin. Nog steeds veel oude en onverzorgde hokken maar de verbouwde verblijven zijn zeer mooi. Ga zo door!

Datum van activiteit: september 2018