“Matig”

US$ 19,98*
Vanaf
Amsterdam Self-Guided Audio Tour
Geclassificeerd als nr. 91 van 520 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang
15 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Is leuk om het te zien maar niet iets om naar uit te kijken voor mij was de foto booth het leukste de rest vond ik wat saai

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hash Marihuana & Hemp Museum
Bekijk de nieuwste beoordelingen

14 augustus 2014 beoordeeld

Het was een leuke ervaring maar ik had er nog iets meer van verwacht.
Er waren enkele dingen zoals een film bekijken in een kast die niet werkte enz.
Maar toch jo&co&ty

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
28 mei 2014 beoordeeld

Was leuk om eens te gaan kijken, er hangen veel interessante objecten welke gemaakt zijn van hennepvezels en je ziet een stukje geschiedenis erachter. Ook kan je een mooie cannabis plant zien, die onder warmtelampen staat te groeien.

Vooral de demonstratie van de vaporizer viel goed in de smaak, een absolute 'high'light. Wat mij betreft een aanrader.

24 september 2012 beoordeeld

een leuze die daar te lezen viel, was interessant en leuk..
zeker eens de moeite waard om over de walletjes te lopen en hier even binnen te springen

12 september 2012 beoordeeld

Ik vond het erg leuk om er achter te komen dat hash, marihuana en hennep zoveel toepassingen kennen. Het is echt nodig dat deze zaken positiever belicht gaan worden, want het enige dat menigeen weet is dat het verslavende drugs zijn, terwijl het veel meer heeft. Wist je bijvoorbeeld dat heel veel auto-onderdelen van hennep gemaakt zijn? Echt je staat te kijken. Ook kan je er terecht voor tips om zelf planten te kweken en meer achtergrondinformatie te krijgen. Als je naar Amsterdam komt, ga dan ook heel even hier langs.

Reizigers die Hash Marihuana & Hemp Museum bekeken, bekeken ook

In Hash Marihuana & Hemp Museum geweest? Deel je ervaringen!