“Zeer leuk”

Madame Tussauds Amsterdam Admission Ticket
Geclassificeerd als nr. 91 van 599 dingen om te doen in Amsterdam
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten madame tussauds met 1 persoon in rolstoel. We weren super goed geholpen! Kregen voorang, mochten de lift nemen. Echt zeer vriendelijke jongen die ons geholpen heeft ik dacht dat gij tom heete

Madame Tussauds A, Guest Relations Manager van Madame Tussauds Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Wat geweldig om te horen, Frederik! Ik zal je complimenten doorgeven aan Tom. :) ✨✨

27 mei 2018 beoordeeld

Vrij prijzig, maar via allerlei sites zijn er kortingskaartjes te scoren. Zeker doen en ook van te voren alles printen, zodat je via de fastlane naar binnen kunt.
Mijn laatste bezoek aan Madame Tussauds dateerde van al weer 22 jaar geleden en wat is er in de tussentijd veel veranderd (lees: vooruitgegaan).
Het museum speelt in op de actualiteit, door ook relatief nieuwe sterren een plek te geven. Naast het bekijken en fotograferen van beelden, zijn er ook leuke doe-activiteiten, zoals een dansje met Charlie Chaplin, een DJ experience ervaren, het lopen van een modeshow.
En leuk voor jong en oud(er), vanwege de gekozen thema's (waarin bijvoorbeeld ook beroemde schilders en het koningshuis terug komen, naast de bekende popsterren en sporters van nu).
Het is een museum waar wij ons bijna twee uur hebben vermaakt.

Madame Tussauds A, Guest Relations Manager van Madame Tussauds Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Wat geweldig om te horen dat we vooruit zijn gegaan volgens jou, Neelke! ✨ Leuk om te horen dat je vond dat er voor jong en oud iets te beleven valt. Hopelijk heb je veel mooie foto's kunnen nemen! Inderdaad een goede tip om online kaartjes te kopen! :) ✨

14 mei 2018 beoordeeld

als eerste op ons lijstje stond Madame Tussauds, gelukkig tickets online verkregen daardoor moesten we niet lang aanschuiven want de rij was toch wel redelijk lang! Flits een leuke foto met iedereen samen in het begin en het avontuur kon beginnen. Allereerst in de lift naar boven met een beetje uitleg en lichtfestival! eens boven konden we de wassen beelden aanschouwen. echt supermooi gedaan ik bleef maar staren naar de beelden en kon bijna niet geloven dat dit niet echt was! super gedaan! Een leuke beleving als je in Amsterdam bent!

Madame Tussauds A, Guest Relations Manager van Madame Tussauds Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Geweldig om te horen dat je een leuk bezoek hebt gehad! Bedankt voor je complimenten. :) ✨✨

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het derde bezoek. Het positieve is dat er regelmatig andere beelden te zien zijn. Nadeel was dat er geen personeel te bekennen was op de vloer zelf. Tevens ook verschillende interactive delen zoals de graffiti die defect waren.

Jammer ook dat ze geen foto meer wordt genomen door een fotograaf bij E.T. Bordjes ontbreken of moet je al gaan zoeken om te weten wie de persoon is die ze staat als wassen beeld.

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je bezoek tegen viel! Het klopt inderdaad dat wij geen fotograaf meer hebben bij E.T., omdat we bezoekers ook de kans willen geven zelf foto's te maken bij hun favoriete beeld. Bedankt voor je verdere tips! ✨✨

Bekijk meer beoordelingen
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit stond boven aan het wensenlijstje van de kleine bij ons bezoek aan Amsterdam. Nadat we aankwamen in de stad zijn we hier dan ook direct naartoe gegaan.
Het was voor mij de eerste keer en was aangenaam verrast. Ik had een ouderwetse opstelling van beelden verwacht. Dit was het totaal niet. Je werd van begin tot eind meegenomen in een ware “show”, waarbij iedere beroemdheid zijn eigen, passend “podium” kreeg.
Niet iedere pop was een exacte kopie, maar over het algemeen waren het zeer geslaagde “look a likes”.

Madame Tussauds A, Guest Relations Manager van Madame Tussauds Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Geweldig om te horen dat je aangenaam verrast was, Vianney! Hopelijk hebben jullie veel mooie herinneringen gemaakt. :) ✨✨

Reizigers die Madame Tussauds Amsterdam bekeken, bekeken ook

In Madame Tussauds Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!