“Persoonlijk”
Beoordeling van Serengeti

Serengeti
Reserveren met
Serengeti is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2.355 van 4.550 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Afrikaans
1 juni 2018 beoordeeld

Je moet de tijd nemen om hier te eten, alles wordt vers en met aandacht gemaakt met pure ingrediënten. Heerlijk!

10 april 2018 beoordeeld

Het eten was erg lekker, maar vooral de persoonlijke service was echt uniek! De gastdame had een bevriende muziekant over, die zij speciaal voor de gasten vroeg om op te treden. Hij speelde erg goed en de gastvrouw bleek ook erg goed te kunnen zingen. Wat een show! Verder is het een erg uniek restaurant qua inrichting en serive. Zeker aan te raden aan allen, maar neem de tijd om ervan te genieten!!

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker, maar de bediening is heel erg traag. Ruim een uur moeten wachten op het eten en daarna nog eens 30 min na het bestellen op een kopje thee. Kwamen voor het eten vragen of we iets wilden drinken, daarna niet meer. Geen aanrader!

31 maart 2017 beoordeeld

Vrijdagavond, 20.30 besteld, 22.30 het eten op tafel. Twee uur gewacht op ons eten dat steeds met een 'nog vijf minuten!' aangekondigd werd. Diverse tafels die na ons binnen kwamen kregen het eten eerder (omdat zij dreigden met weggaan). Ruzie in de open keuken, luid verstaanbaar in het restaurant. Toen we na anderhalf uur om uitleg vroegen kwamen er geen excuses maar alleen maar tegengesputter: 'jullie kwamen om 20.30, wij zijn vanaf 17.00 open, en hadden deze drukte (vijf tafels) niet verwacht.'

Niet klantvriendelijk, heeeeeel lang wachten.

27 juli 2016 beoordeeld

Bij dit restaurant voelt het elke keer weer als een avondje uit. De eigenaars zijn beiden muzikanten en geven soms optredens in het restaurant. Alle Ethiopische biertjes zijn zeer aan te raden en worden geserveerd in lege kokosnoten. Ook het eten is heerlijk en de medewerkers heel lief en gastvrij. De Afrikaanse inrichting, met dierenvellen en al, maken het compleet. Ik ben naar veel Ethiopische/Afrikaanse restaurants geweest in Amsterdam en deze behoort tot mijn twee favorieten.

Reizigers die Serengeti bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Serengeti geweest? Deel je ervaringen!