TripAdvisor

Keukens: Nederlands, Hedendaags
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel super aardig en je hebt zelfs keuze voor soort kaas op tosti.

2 tostis 2 drankjes voor 13,00❤️

Datum van bezoek: september 2019

4 april 2019 beoordeeld

de sfeer was heel leuk het eten was goddelijk en een prachtige lockatie. als ik jou was zou ik er ook maar naar toe gaan. en ik kom zeker nog een keer

Datum van bezoek: april 2019
22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plaats om even te rusten. Op het terras heb je een leuk zicht. Drukke straat ook, dus je kan wat rondkijken. De prijzen zijn schappelijk. Snelle bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
16 augustus 2017 beoordeeld

Super vriendelijk en zeer professioneel personeel. Ik kom hier altijd lunchen als ik in Amsterdam verblijf. 9+ voor dit bedrijf

Datum van bezoek: augustus 2017
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen water als consumptie toen werd er op onvriendelijke manier gezegd dat je er dan een consumptie bij moest nemen. We drinken alleen water of spa blauw er werd een liter fles op tafel gezet met drie glazen. Daarna compleet genegeerd en werd onze lunchbestelling niet opgenomen. Na ruim 20 minuten maar betaald en heerlijk wezen eten bij de Kwekkeboom een straatje verder. Heerlijk een broodje met zalm gegeten heerlijke cappuccino. Ijsje en heel vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Bruincafe 't Centrum bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Bruincafe 't Centrum geweest? Deel je ervaringen!