Irene v

Een unieke ervaring in een mooie hotel hartje Amsterdam

Beoordeling van Conservatorium Hotel
5,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeld
Wat een service. Vriendelijk personeel, nette kamer, service gericht. Je voelt je echt gast in dit hotel. Ontbijtbuffet is ruim opgezet en heerlijk ook met allergieën. We hebben genoten. Dank je wel Lyanne van Leeuwen voor het magisch nachtje weg.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 mei 2024
Beste 603irenev,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over uw ervaring bij ons hotel! We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat onze servicegerichte benadering, vriendelijk personeel en nette kamers hebben bijgedragen aan een fantastisch verblijf in hartje Amsterdam.

Het is geweldig om te horen dat u zich echt als gast voelde in ons hotel en dat ons ontbijtbuffet aan al uw verwachtingen voldeed, zelfs voor gasten met allergieën.

Ons team, waaronder Lyanne van Leeuwen, is toegewijd aan het leveren van een onvergetelijke ervaring, en we zijn verheugd dat zij heeft bijgedragen aan uw magische nachtje weg.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• Trip.com
1.3 km van Conservatorium Hotel
4.0 km van Conservatorium Hotel
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 20 maart 2024

Fantastisch hotel en alles tot in de puntjes goed verzorgd. We hadden een massage geboekt en helaas was de spa gesloten. Ze hadden een heel goed alternatief op een hotelkamer waarbij we alsnog voor de massage konden gaan. Hotelkamer fantastisch. Echt heel leuk!

Datum van verblijf: maart 2024
Roy Tomassen, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2024

Dear 761 janneker,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful night at our hotel and that you enjoyed your massage despite the spa being closed.

It is our priority to ensure that our guests have a memorable and enjoyable stay, and we are pleased that our team was able to provide you with a satisfactory alternative for your massage experience.

We are also glad that you found your hotel room to be fantastic and that you enjoyed our bar.

Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for another enjoyable experience in the future.

Warm regards,

Beoordeeld op 17 maart 2024

Ons verblijf bij het Conservatorium Hotel was in één woord geweldig. Een gastvrij ontvangst met heerlijke koffie en friandishes, service van het personeel was heel goed. In het hotel hangt een heerlijke geur. We hadden een prachtige kamer (junior suite) voorzien van alle luxe. Champagne stond klaar ter ere van ons 25 jarig huwelijksjubileum. Smetteloze kamer, een goed bed. Het ontbijt overtreft elke verwachting, en ons bezoek aan de Taiko Bar en restaurant maakte de hele ervaring compleet. Het eten, de wijn, maar ook de cocktails waren fantastisch.

Datum van verblijf: maart 2024

Dear valued 78naomit,

Thank you for sharing your wonderful experience at the Conservatorium Hotel Amsterdam. We are thrilled to hear that your stay with us was exceptional and that we could contribute to making your 25th wedding anniversary celebration memorable.

It brings us joy to know that you enjoyed our warm hospitality from the moment of your arrival, with delicious coffee and friandises, and that our staff provided excellent service throughout your stay. We are delighted that you found our junior suite luxurious and well-appointed, and that you appreciated the champagne to commemorate your special occasion.

We are also pleased that you enjoyed our delicious breakfast, as well as your visit to the Taiko Bar and restaurant, where you found the food, wine, and cocktails to be fantastic. Your satisfaction is our top priority, and we are grateful for your kind words.

Thank you for choosing to celebrate such a significant milestone with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future.

Warm regards,

Beoordeeld op 27 februari 2024

We genoten van een heerlijk weekendje weg ter gelegenheid van ons huwelijksjubileum, en het personeel van het hotel heeft ons verblijf werkelijk onvergetelijk gemaakt. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Mo, de portier, die meteen wist dat we hier zouden verblijven. Cleo en Lisa waren bijzonder vriendelijk en verwelkomden ons met een glas champagne terwijl ze ons feliciteerden. Sanne, de conciërge, begeleidde ons naar onze kamer en stelde een fantastisch reisschema voor ons op. We willen ook graag Marc, Alina en Ivan van het conciërgeteam bedanken voor hun uitstekende zorg.

's Avonds genoten we van een voortreffelijke avond bij Taiko, en we willen Valerio in het bijzonder bedanken voor zijn uitstekende selectie van wijnen. Onze duplexkamer bood een prachtig uitzicht op het Stedelijk Museum, waar we volop van hebben genoten. Ook in het zwembad werden we hartelijk ontvangen door Caren, die ons opnieuw begroette met een glas heerlijke champagne.

Al met al was het een fantastisch verblijf, mede dankzij het geweldige personeel. We kijken terug op een onvergetelijke ervaring.

Datum van verblijf: februari 2024
Roy Tomassen, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2024

Beste X9343Jljudithg,

Hartelijk dank voor het delen van uw fantastische ervaring met ons! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u een onvergetelijk weekendje weg heeft gehad ter gelegenheid van uw huwelijksjubileum bij ons in het hotel.

Het is geweldig om te horen dat ons personeel, waaronder Mo, Cleo, Lisa, Sanne, Marc, Alina, Ivan en Valerio, hebben bijgedragen aan het maken van uw verblijf zo speciaal. We streven er altijd naar om onze gasten een warm welkom en uitstekende service te bieden, en het doet ons goed om te weten dat we daarin zijn geslaagd.

We zijn verheugd dat u hebt genoten van uw diner bij Taiko en het prachtige uitzicht vanuit uw duplexkamer. Ook fijn om te horen dat Caren u hartelijk heeft ontvangen bij het zwembad.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog een onvergetelijk verblijf!

Beoordeeld op 7 februari 2024

Wij hebben een fantastische tijd gehad in het conservatorium hotel. De zorg en extra aandacht voor details op de kamer maakte onze ervaring extra speciaal. We hebben heerlijk gegeten bij Taiko en genoten van de spa. Hartelijk dank aan Sas voor alle zorg en liefde die zij in haar werk stopt.

Datum van verblijf: januari 2024
Roy Tomassen, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2024

Beste Tabithaf972,

Wat geweldig om te horen dat jullie een fantastische tijd hebben gehad bij ons in het Conservatorium Hotel! We zijn zo blij dat jullie de zorg en extra aandacht voor details op de kamer hebben gewaardeerd, en dat jullie hebben genoten van de culinaire ervaring bij Taiko en ontspanning in onze spa.

We zullen zeker je vriendelijke woorden doorgeven aan Sas, die ervoor heeft gezorgd dat jullie verblijf extra speciaal werd. Haar toewijding en liefde voor haar werk zijn werkelijk bewonderenswaardig.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie bezoek en we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen voor nog een onvergetelijk verblijf!

Beoordeeld op 28 januari 2024

Een warm welkom in een beeldschoon hotel waar onze kamer (twee verdiepingen en twee badkamers) versierd was (rozenblaadjes!) door Sas: dit is pure verwennerij. De roomservice bracht de lèkkerste koekjes, drankje en snacks ever, dank Lynn! Bedden, douche.. ik kan niks noemen wat niet aan de allerhoogste eisen voldoet! Maar het meest bijzondere is het team van dit hotel die door hun vriendelijke en gastvrije houding een waar feestje maken van een verblijf.

Kamertip: Eet de koekjes!
Datum van verblijf: januari 2024
Roy Tomassen, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2024

Beste CVaeVeld,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We zijn verheugd te horen dat u een bijzonder verblijf heeft gehad en dat zowel Sas als Lynn en ons hele team hebben bijgedragen aan een onvergetelijke ervaring.

Het doet ons plezier te weten dat u genoten heeft van de versierde kamer, de heerlijke koekjes en snacks van roomservice, en de hoogwaardige voorzieningen van de kamer. We streven ernaar om aan de hoogste normen te voldoen, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn.

Ons team waardeert uw vriendelijke woorden over hun gastvrijheid enorm. We streven ernaar om elk verblijf tot een waar feestje te maken, en het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Als er specifieke wensen zijn voor uw volgende verblijf, laat het ons gerust weten.