10 personen bekijken dit hotel
US$ 1.189
Gratis annuleren tot 19-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
US$ 1.189
Gratis annuleren tot 20-08-22
FindHotel
US$ 1.174
Official SiteUS$ 1.198
TravelocityUS$ 1.189
ZenHotels.comUS$ 1.791
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Wij hebben genoten van een fijn verblijf in het Conservatorium hotel te Amsterdam.
Onze dochter van 1,5 jaar kreeg tijdens de ontbijtmomenten alle aandacht en hulp van Mayka, die heel lief voor haar was. Elke morgen was ze aanwezig bij het ontbijt, ook troffen we haar ‘s middags tijdens een wijntje in de lobby. Ze was heel behulpzaam en vriendelijk en daar willen we haar hartelijk voor bedanken! We hadden een fijne ruime en schone kamer die van alle luxe en gemakken was (is) voorzien. De kamer was heel schoon. Ook hebben we genoten van de fijne massages en gezichtsbehandelingen in de spa. Elke avond hebben we gegeten in restaurant Taiko, vooral de sushi en Wagyu beef was favoriet bij ons. Bedankt voor de gastvrijheid en het fijne verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2021
Roy Tomassen, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2021

Geachte V1869WWhb,

Vriendelijk bedankt voor uw hartelijke woorden! Fijn om te lezen dat wij alles goed hebben kunnen verzorgen. Het is geweldig om te horen dat de kamer en de spa naar wens waren. Heerlijk dat jullie ook nog eens van een massage genoten hebben.
Wij zien er allen naar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in het Conservatorium Hotel en er weer een heel fijn verblijf van te maken.

Nogmaals bedankt,

Roy Thomassen,

Beoordeeld op 20 oktober 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op een toplocatie. Het hotel ligt tegenover het Stedelijk museum en zeer dichtbij het Rijksmuseum en Van Gogh. De kamers zijn zonder meer ruim te noemen. Bij het inchecken kregen we bovendien een upgrade. Vermeldenswaardig is Wiebe die behalve zeer correct ook zeer kundig was, en veel over het hotel wist.
Absoluut een aanrader.

Beste BerrieW,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review over uw recente verblijf in het Conservatorium Hotel.

Een complete ervaring waarvan u heeft genoten in een prachtige suite en de service van het gehele team. We zullen uw complimenten zeker doorgeven aan Wiebe!

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst, zodat u weer optimaal kunt genieten van wat het hotel u te bieden heeft.

Warm regards,

Roy Thomassen.

Beoordeeld op 19 oktober 2021 via mobiele applicatie

Super Fijn hotel, midden in het bruisende centrum van Amsterdam, de medewerkers maken het verschil : met name Mayra en Alfi!

Het monumentale pand is prachtig gerestaureerd en de kamers zeer ruim opgezet.

Ontbijt is prijzig maar ook de moeite waard.

Kamertip: Amsterdam: Rijksmuseum, van Gogh, WONDR Experience

Geachte Guus26.

Geweldig om te lezen dat u een mooie ervaring heeft opgedaan in onze Brasserie, en dat u genoten heeft van ons ontbuit. Mayra EN Alfie zijn beiden een fantastische aanwinst in ons team en ik zal er zeker voor zorgen dat uw complimenten worden doorgegeven.

Vriendelijk bedankt!

Roy Thomassen,

Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Vandaag een bezoek gebracht heerlijk gegeten. De salade met kip was heerlijk. We zij goed geholpen door MAYRA. Zij is zeer vriendelijk, netjes en behulpzaam. Op eigen initiatief kwam zij met een oplossing waardoor we terug konden de luie stoelen in. Wij komen zeker terug en hopen dat zij er dan weer is.

Datum van verblijf: september 2021
Roy Tomassen, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Beste corinne p,

Hartelijk bedankt voor het schrijven deze enthousiaste review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat u een heerlijk bezoek heeft gehad. Dit mooie compliment zal ik zeker met Mayra delen.

Wij allen kijken er naar uit u in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.

Roy Tomassen

Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Prima lunch,top ondanks drukte super attente bediening van ondermeer mayra.wel max / Zandvoort invloed in Amsterdam.prijsniveau zeer pittig maar ambiance is ook top niveau en dat straalt de bediening af en natuurlijk de kwaliteit food

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen
Roy Tomassen, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Beste Resort44250414152,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. We zullen uw complimenten zeker aan Mayra doorgeven. Waarschijnlijk was het tijdens uw bezoek vanwege de Formule 1 net iets drukker in de Brasserie dan normaal, maar we vinden het een uitdaging om u de volgende keer te verwelkomen en er wél een vijf sterren ervaring van te maken.

Tot de volgende keer!

Vriendelijk bedankt,