Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.496)
Beoordelingen filteren
1.496 resultaten
Waardering van reizigers
1.156
228
59
36
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.156
228
59
36
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.496 beoordelingen
Beoordeeld op 26 januari 2018

Wat hebben ze hier toch een mooi hotel van gemaakt! Aan alles is gedacht en de service is uitmuntend. Wij hadden een hele mooie kamer op de achtste etage met uitzicht op het Rijksmuseum. Wat is dat lekker wakker worden! Met een heerlijke Nespresso voor het raam in de ochtend naar een ontwakend Amsterdam kijken! Geweldig! Van incheck tot uitcheck zijn onze verwachtingen overtroffen met als hoogtepunt ons diner in Taiko! Dank voor een geweldig weekend allemaal!

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jan A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for the lovely review of your recent stay at the Conservatorium. We are absolutely delighted to learn that you had a fabulous stay with us which was highlighted by your dinner in our Taiko restaurant. We hope that this is just the first of many visits to our hotel and look forward to welcoming you back.

Warm regards,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Een nacht in het Conservatorium Hotel is een adembenemende ervaring. Zo warm ben ik nog nooit ontvangen. De kamer was geweldig, de spa een wellness beleving en het ontbijt was ongelofelijk uitgebreid!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Eline M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for the very kind review of your recent visit to the Conservatorium. We are absolutely thrilled to hear that you had such a wonderful experience and look forward to welcoming you back again next time you are in the neighbourhood.

Warm regards,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

We hadden er al met enige regelmaat geluncht en geborreld maar overnachten stond nog op onze bucketlist.
Wat een fantastisch hotel ! Allereerst de prachtige architectuur , geweldig versterkt door de vernieuwingen van de laatste architect waardoor het voormalig conservatorium een luxe 5 sterren hotel mocht worden . Met aandacht en liefde ontworpen en dat voel je .
De ontvangst was persoonlijk en professioneel . Hoe leuk was het dat we het geluk hadden uitverkoren te zijn als “ guest of the day” ! Hierdoor werden we extra in de watten gelegd en kregen we een upgrade naar een geweldige junior suite met twee levels , twee badkamers met prachtig uitzicht op Het Stedelijk .
Lekker gesport in de mooie gym en heerlijk gezwommen en relaxt in de prachtige Spa.
Het ontbijt , de roomservice , de geweldige ontvangst van de “doormen” ! alles was met aandacht , professioneel en belangrijker nog met liefde en passie verzorgd ( dat kun je niet faken) .
Met stip ons favoriete hotel , een warm bad , het voelde als thuiskomen .

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ipjotter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for the lovely review of your recent visit to the Conservatorium. We are delighted that you enjoyed your junior suite and being pampered as our ‘Guest of the Day’. It is always our desire to provide a seamless experience for all our guests and exceptional service to ensure a memorable visit and we hope we have done that during your stay. It gives us much pleasure to hear that we are your favourite hotel and we hope to have the pleasure of being able to welcome you back again in the not too distant future.

Warm regards,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 december 2017

Ons jubileum hebben mijn partner en ik in dit mooie hotel gevierd. Wat een genot!

Bij aankomst werden wij zeer warm verwelkomt door de heer aan de deur. Het check in proces verliep soepel en vlekkeloos. Op de kamer werden wij pas echt verrast! Het hotel is zeer attent geweest door ons extra in de watten te leggen. Het bed was versierd met rozenblaadjes en in het woongedeelte werden wij verwelkomt met heerlijke lekkernijen waar je blij van wordt. Dat was nog niet alles, ze zijn zelfs zo creatief geweest om een foto van ons in te lijsten, samen met een leuke blokken creatie.
In de avond hebben wij heerlijk gegeten in het Aziatisch restaurant. Dit is een echte aanrader.
Voor de volgende ochtend heeft ene Natalia een behandeling in de spa geboekt. Wij hoefde werkelijk nergens over na te denken! Wil je jezelf en je partner laten verwennen, dan raad ik een ieder aan om je in de watten te laten leggen bij Akasha Spa.
De avond voor vertrek lag er een schattig Delfstsblauw bordje van mijn favoriet Blond Amsterdam op de kamer. Bij dit bordje lag er een lieve bedankbrief voor ons verblijf.

Tip: het ontbijt was erg druk, waarschijnlijk omdat iedereen zo lang mogelijk in bed bleef liggen. Wij hebben er daarom voor gekozen om room service te bestellen, wat heerlijk was.

Wij willen iedereen bedanken die ons speciaal heeft laten voelen. Wij zijn fan!

Tot snel.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank 854anoniem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for the lovely review of your recent visit to the Conservatorium hotel. We are delighted that you chose our hotel in which to celebrate your anniversary and are very happy to learn that you enjoyed your dinner in Taiko, our Asian cuisine restaurant, as well as being pampered in our Akasha Spa. We will be sure to pass on your kind regards to everyone who made your stay so special and hope to be able to welcome you back again very soon.

Warm regards,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel met een uitstekende service. Geweldig decor om lekker te lunchen.Ook het restaurant is goed. Een van de beste locatie in de stad. Winkelstraat om de hoek. Gesitueerd in voormalig conservatorium.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Edwin V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for the kind review of your recent visit to the Conservatorium hotel. We are delighted that you had such an enjoyable lunch with us and hope it is not too long before we have the pleasure of serving you again.

Warm regards,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken