De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Conservatorium Hotel
Beoordeeld als nr. 16 van 373 hotels in Amsterdam
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk genoten van ieder moment. Een gastvrijheid die zijn weerga niet kent. Geweldig! Doormannen Michiel en Raphael weten wat égards zijn. Bas die de bagage verzorgde is een ware gastheer. De dames achter de receptie zijn zo bijzonder vriendelijk. Kamer 706: luxe, ruim, voorzien van werkelijk alle gemakken. Stijlvol en sfeervol. Om de gin tonic in de Tunes bar niet te vergeten; zeer smakelijk. Eten in de Brasserie waar de bediening jong was maar bijzonder ervaren. De afsluiting: een deep tissue massage die zo ontspannend was. We zijn 2 dagen geweest maar voelde als 2 weken. Dank je wel lieve mensen van het Conservatorium, ik heb werkelijk genoten X

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017

Dear Guest,

Thank you so much for the lovely review of your recent stay at the Conservatorium Hotel. We are so pleased that our professional, conscientious staff took good care of you during your visit and that you were able to try out Tunes Bar as well as Akasha. We will be sure to pass on your lovely comments to our doormen and Reception staff and we hope it is not too long before we are able to welcome you back again.

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een Grandeur!
En dan niet de stoffige versie van het Amstel Hotel, maar van Amsterdams mooiste (Architect Piero Lissoni did a great job!), lekkerste (heerlijk 5 gangen verrassingsmenu van de chef met wineparing) en vriendelijkste 5* Hotel ( de mannen van Bell Captain Michiel Flier geven je het gevoel de king and queen te zijn van het hotel en de dames en heren bij de incheck geven je het gevoel 'thuis te komen'!)
Dan kom je op je kamer (prima rooming Steven!) en dan vallen je de schellen van de ogen.
Wat een luxe.....kamer 706! Een aanrader!!
Dubbelbreed bad, overal dikke weelderige handdoeken /badlakens, welkomsgeschenkjes, zeer goed gevulde minibar, tv in de badkamerspiegel (je leest het goed) teveel om op te noemen.
Volgende dag doorgebracht in de Akasha, beetje gesport, saunabezoek en zwemmen en als afsluitende klapper een deep tissue massage.
Wij gaan op zeker een keer terug!!!!
Als er ooit 6* te vergeven zijn, komt het Conservatorium Hotel er zeker voor in aanmerking!

Chappeau!!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Dear Guest,

Many thanks indeed for such a rave review of your recent visit to the Conservatorium Hotel. It’s wonderful to receive your endorsement of our room 706 and we are especially pleased that you had such fun in it. We are delighted to hear that you will stay with us again and look forward to welcoming you back in the near future.

25 februari 2017 beoordeeld

Het gebouw is prachtig, voormalig bankgebouw en later conservatorium. Oude elementen mooi gemixt met een hedendaagse klassevolle aankleding.
Wij kregen bij aankomst een upgrade naar een junior suite, heel mooie kamer, 2 badkamers, gezellige salon, vers fruit...
We waren helemaal blij met de kamer!
Voor we op stap gingen dronken we een aperitief in de hotelbar, knappe inrichting, gezellig, luide muziek.
s Nachts bleek dat we boven deze bar sliepen, van slapen is weinig in huis gekomen, vreselijk kabaal en harde bassen tot 3u30.
Volgens het hotel sluit de bar normaal gezien tegen 2u...
Het hotel zat verveeld met de zaak en heeft zich verontschuldigd, men heeft nu in onze account opgenomen dat wij graag een rustige kamer willen.
Vreemd want uiteindelijk wil iedereen toch graag ongestoord genieten in zijn kamer.
Besluit: Prachtig pand, vriendelijk en professioneel personeel maar sommige kamers blijkbaar absoluut te vermijden.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear Guest,

Thank you for the review of your recent stay at the Conservatorium Hotel. We are pleased that you enjoyed your spacious room and courteous, professional customer service, but regret that all of the high points of your stay with us were undermined by other elements that were not as you expected. We hope you have the chance to visit us again so that we may restore your trust.

20 februari 2017 beoordeeld

Heel prettig hotel, vriendelijk personeel!
Daarnaast een heel gezellige avond in de bar doorgebracht met zeer vriendelijk personeel die ons allerlei goede adviezen over de stad kon geven.
I tunes bar is een prima gelegenheid.

Kamertip: Wij sliepen aan de straatkant prima te doen goeie isolatie!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for the kind review of your recent stay at the Conservatorium Hotel. We are thrilled that our professional and courteous staff took such good care of you during your visit and hope that it is not too long before we have the opportunity to host you again.

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had twee nachten junior suite in dit fantastische hotel geboekt ter gelegenheid van onze verloving: best keuze ooit. Wat een prachtig gebouw, modern getweaked klassiek design en service om door een ringetje te halen!

Verbleef: November, 2016, reisde met familie
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Dear Guest,

Thank you for the kind review of your recent visit to the Conservatorium Hotel. We are absolutely thrilled that you chose our Hotel in which to celebrate your engagement and hope that you created some wonderful memories of your stay.

15 januari 2017 beoordeeld

Wederom een fantastisch verblijf gehad, prachtige kamer, super sfeer en hele aardige mensen. Op het laatste nippertje (22.30) nog aan mogen schuiven bij Taiko en heerlijk gegeten. Wat mij betreft veruit het beste hotel van amsterdam!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear Guest,

Thank you for having stayed again at the Conservatorium and for having taken the time to review the hotel. We appreciate your continued patronage and look forward to welcoming you back on the next occasion.

10 januari 2017 beoordeeld

Eem bezoek aan Het Conservatorium Hotel is er eentje om nooit meer te vergeten. Het personeel en de service uitmuntend, het eten in de brasserie waanzinnig (de paddenstoelensoep was de lekkerste die ik ooit heb gegeten) en de kamer waarin wij verbleven was prachtig en van alle moderne luxe voorzien.
Dit hotel overtreft de 5 sterren klasse zonder enige twijfel.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Conservatorium H, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Guest,

Thank you for the kind review of your recent stay at the Conservatorium Hotel. We are delighted that you enjoyed your beautiful room and had time to sample the culinary delights of our Brasserie, and hope to be able to welcome you back again very soon.

Conservatorium Hotel Amsterdam

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Waldorf Astoria Amsterdam
The Toren
nr. 2 van 373 in Amsterdam
2.669 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Conservatorium Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Conservatorium Hotel

Adres: Van Baerlestraat 27, 1071 AN Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Museumkwartier , Museumplein
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 16 van 373 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 378 - € 704 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Conservatorium Hotel 5*
Aantal kamers: 129
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Thuis in het Hart van Amsterdam Het Conservatorium hotel is een luxehotel op vijfsterrenniveau, gelegen in het culturele hart van de stad en vlakbij luxueuze winkelstraten als de P.C. Hooftstraat en de Van Baerlestraat. Piero Lissoni was verantwoordelijk voor het ontwerp van het hotel hij heeft een perfecte synergie gecreëerd tussen modern design, historische architectuur en details verwijzen naar de geschiedenis van het gebouw. Het hotel beschikt over een selectie restaurants, een bar, lounge en Akasha Holistic Wellbeing centre; een Spa & Gym van meer dan 1000m2. Voel je thuis op een plek die in binnen- en buitenland bekend staat als “de huiskamer van Amsterdam”. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Conservatorium Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?