“Lekker eten”

Kapitein Zeppos
Geclassificeerd als nr. 362 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Sinds 1987 bevindt Kapitein Zeppos zich in het Gebed zonder End, waar vroeger de nonnetjes eindeloos aan het bidden waren. Waar in de 16e eeuw een klooster stond, in de 19e eeuw een koetshuis, in de 20e eeuw de sigarenfabriek van Hajenius, bevindt zich nu deze verborgen parel in het oude centrum van Amsterdam. Een oase van rust in een klein steegje achter het Rokin. De keuken is mediterraan georiënteerd, net zoals het interieur. Kapitein Zeppos is een beetje vakantie in eigen land. Vanaf oktober t/m april programmeren wij ook live music in Claire's Ballroom, die tevens ook te huur is als feestruimte. Zeppos is dit jaar ook officiële trouwlocatie geworden. Wij heten u van harte welkom!!
1 februari 2017 beoordeeld

Prima keuken en goede bediening geen storende achtergrond muziek. Reserveren is wel aan te bevelen. Ook leuke menuutjes voor kindere. En de wijn past bij het gerecht.

Kapitein Z, Owner van Kapitein Zeppos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Dank voor de mooie beoordeling. Wij, samen met ons personeel, doen al bijna 30 jaar ons best om het onze gasten naar hun zin te maken. En het is altijd fijn om te horen als dat lukt! Wellicht tot een volgende keer!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Kapitein Zeppos
Bekijk de nieuwste beoordelingen

22 januari 2017 beoordeeld

Was de eerste kennismaking met Kapitein Zeppos , en ik moet zeggen een zeeeeer gesaagde.Goede sfeer prima personeel snelle bediening en uiteraard prima locatie

Kapitein Z, Owner van Kapitein Zeppos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Dank je wel voor je mooie review! Hoop jullie snel weer te zien!

9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de bovenverdieping is een mooie feestruimte. DJ en podium voor een echte live band. Met een vriendengroep enorm genoten

Kapitein Z, Owner van Kapitein Zeppos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2016

Wat fijn dat jullie een goede tijd bij ons hebben gehad!

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kaart, lekker eten en drinken wo verse smoothies. Vriendelijk personeel. Lokatie is verrassend en verstopt. Aanrader!

Kapitein Z, Eigenaar van Kapitein Zeppos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Dank voor de mooie beoordeling. Wij, samen met ons personeel, doe al bijna 30 jaar ons best om het onze gasten naar hun zin te maken. En het is altijd fijn om te horen als dat lukt! Wellicht tot een volgende keer!

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoekje aan een museum lopen wij wat rond zoekend voor een plekje om te eten!
Wij komen toevallig hier terecht en gelukkig wel!!!
Leuk restaurant met wat oude stoeltje en bijzonderen tafels...
Jongens hebben heerlijk genoten van tosti, omelet & club sandwich.
Ik zelf had een salade met zalm en avocado. Eten en drankjes kwam vlot en het was allemaal geweldig.

Reizigers die Kapitein Zeppos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Kapitein Zeppos geweest? Deel je ervaringen!