“Heerlijk!!!!”

Kapitein Zeppos
Geclassificeerd als nr. 362 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Sinds 1987 bevindt Kapitein Zeppos zich in het Gebed zonder End, waar vroeger de nonnetjes eindeloos aan het bidden waren. Waar in de 16e eeuw een klooster stond, in de 19e eeuw een koetshuis, in de 20e eeuw de sigarenfabriek van Hajenius, bevindt zich nu deze verborgen parel in het oude centrum van Amsterdam. Een oase van rust in een klein steegje achter het Rokin. De keuken is mediterraan georiënteerd, net zoals het interieur. Kapitein Zeppos is een beetje vakantie in eigen land. Vanaf oktober t/m april programmeren wij ook live music in Claire's Ballroom, die tevens ook te huur is als feestruimte. Zeppos is dit jaar ook officiële trouwlocatie geworden. Wij heten u van harte welkom!!
20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoekje aan een museum lopen wij wat rond zoekend voor een plekje om te eten!
Wij komen toevallig hier terecht en gelukkig wel!!!
Leuk restaurant met wat oude stoeltje en bijzonderen tafels...
Jongens hebben heerlijk genoten van tosti, omelet & club sandwich.
Ik zelf had een salade met zalm en avocado. Eten en drankjes kwam vlot en het was allemaal geweldig.

Kapitein Z, Eigenaar van Kapitein Zeppos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Dank voor de mooie beoordeling. Wij, samen met ons personeel, doe al bijna 30 jaar ons best om het onze gasten naar hun zin te maken. En het is altijd fijn om te horen als dat lukt! Wellicht tot een volgende keer!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Kapitein Zeppos
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verstopt in een steegje in hartje centrum Amsterdam zit een kleine parel Kapitein Zeppos genaamd. We zaten buiten in het smalle steegje dat leuk is aangekleed met kleurrijke planten en bloemen. Een oase van rust in het drukke centrum. Eten was heerlijk. Het menu biedt een uitgebreide keus aan zowel vegetarische als vis en vlees gerechten. Bediening is vriendelijk en correct. Absoluut een bezoekje waard!!

Kapitein Z, Eigenaar van Kapitein Zeppos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016

Bedankt voor uw lovende beoordeling! We proberen al mijn 30 jaar ons best te doen en met hart en ziel voor onze zaak te werken! Hopelijk tot spoedig!

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zwoele avond heerlijk gegeten in dit restaurant. De lokatie is fantastisch, het eten heerlijk en gevarieerd. Invloeden uit meerdere mediterrane landen. De bediening vlot, attent en gezellig. Ga zo door!!

27 december 2015 beoordeeld

Het eten was lekker maar niet geweldig en wanneer de bediening maar 4 glazen uit een fles gruner veltliner haalt wordt het wel wat raar. Pekingeend heerlijk

16 december 2015 beoordeeld

een toevallige ontmoeting, maar een aangename.
We werden op ons weekend in Amsterdam telkens in het engels aangesproken. na een tijdje zeer vervelend. En dit was dan eindelijk een plek waar niet al de tourists komen.
In onze mening was het een beetje over prijst, zowel drank als eten.
Anderszijds was de bediening heel vriendelijk, en was de bierkaart eigenlijk uitgebreider dan dat er eigenlijk op de kaart staat.
conclusie, locals kennen de stad, en hebben dit soort sites niet nodig, maar als buitenstaander was ik blij in dit soort cafe/bistro te komen.

Reizigers die Kapitein Zeppos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Kapitein Zeppos geweest? Deel je ervaringen!