“cava”

Kapitein Zeppos
Geclassificeerd als nr. 362 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Sinds 1987 bevindt Kapitein Zeppos zich in het Gebed zonder End, waar vroeger de nonnetjes eindeloos aan het bidden waren. Waar in de 16e eeuw een klooster stond, in de 19e eeuw een koetshuis, in de 20e eeuw de sigarenfabriek van Hajenius, bevindt zich nu deze verborgen parel in het oude centrum van Amsterdam. Een oase van rust in een klein steegje achter het Rokin. De keuken is mediterraan georiënteerd, net zoals het interieur. Kapitein Zeppos is een beetje vakantie in eigen land. Vanaf oktober t/m april programmeren wij ook live music in Claire's Ballroom, die tevens ook te huur is als feestruimte. Zeppos is dit jaar ook officiële trouwlocatie geworden. Wij heten u van harte welkom!!
16 december 2015 beoordeeld

een toevallige ontmoeting, maar een aangename.
We werden op ons weekend in Amsterdam telkens in het engels aangesproken. na een tijdje zeer vervelend. En dit was dan eindelijk een plek waar niet al de tourists komen.
In onze mening was het een beetje over prijst, zowel drank als eten.
Anderszijds was de bediening heel vriendelijk, en was de bierkaart eigenlijk uitgebreider dan dat er eigenlijk op de kaart staat.
conclusie, locals kennen de stad, en hebben dit soort sites niet nodig, maar als buitenstaander was ik blij in dit soort cafe/bistro te komen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Kapitein Zeppos
Bekijk de nieuwste beoordelingen

14 december 2015 beoordeeld

Heyt ligt verschoilen in een zeer smalle straat, maar binnen is een zeer ruim restaurant, sfeervol gedecoreerd en met een prettige bediening. Wij namen een salade, een hoofdgericht, dessert en koffie en alles smaakte prima, maar met name de salade en het hoofdgericht waren echt fantastisch. De kabeljauwfilet in witte wijnsaus was echt zeer smaakvol boterzacht. Het dessert was goed, maar niet zo bijzonder als de verwachtingen na voor- en hoofdgerecht hadden doen vermoeden, maar alles bij mekaar waren we zeer tevreden. In totaal waren €90,- voor 2 personen kwijt, niet goedkoop dus, maar wel lekker.

26 november 2015 beoordeeld

Gelegen aan een doodlopende steeg (met prachtige naam), ligt een gezellig rommelig café annex restaurant. Het eten is aanmerkelijk beter dan je zou verwachten bij zo'n eetcafé en als je niet reserveert is de kans groot dat er geen plek meer is. Ook zeer geschikt voor vegetariërs.

12 november 2015 beoordeeld

Eigenlijk is het een duur restaurant. Frietjes kosten € 4,5 extra. Er staan flessen evian op tafel, ik bedoel dus verschillende flessen, als je vraagt om er 1 open te doen, worden ze voor je het weet allemaal open gedaan.En je moet die dan allemaal betalen, leeg of niet. We moesten lang wachten voor het drinken werd opgenomen, en diegene die een glas wijn hadden besteld kregen een klein glas met een bodemke wijn. En een lawaai , man man man niet te doen, ik was blij dat ik er buiten was. En dan het eten , ja dat was redelijk. Maar ik ga hier toch niet meer.Of het moest zijn met een hoop vrienden om eens lekker uit de bol te gaan.

8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Gezellig straatje. De vis vd dag en de kaasfondue waren erg lekker. Vriendelijke en snelle bediening!

Reizigers die Kapitein Zeppos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Kapitein Zeppos geweest? Deel je ervaringen!