“Heerlijk!”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, prima service, prachtige locatie. Dan heb ik het kort samengevat. Ja, het is een volle tent, dus als je intiem en knus wilt eten is dit misschien niet het juiste restaurant. Maar voor de binnenstad is dit tussen al het toeristengeweld echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje volgepropt is het wel bij Van Speyk. Begrijpelijk wel want dure m2 op deze locatie .
De sfeer is goed , het eten nog beter
royale porties , hiervan daar een klassieke inslag . Alles heerlijk op smaak . Vriendelijk en flexibel personeel .
Aanrader

Datum van bezoek: februari 2018
11 februari 2018 beoordeeld

Zeer gezellige locatie. in het centrum van Amsterdam; Niet erg groot, dus best reserveren. Personeel is erg vriendelijk. Het voorgerecht was erg lekker en het was een ruime portie! (carpaccio); Het hoofdgerecht was ook lekker, maar de portie was eerder weinig ( zeer weinig aardappelen, 1 wortel en drie boontjes, ook de saus was wat weinig); Het nagerecht was zeer lekker (warme appeltaart). Toch nog eens een bezoekje waard!

Datum van bezoek: januari 2018
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de collega ´s naar Van Speyk op donderdag avond. Gaaf restaurant en het doet mij aan een Parijse bistro denken , de gehele atmosfeer. Personeel goed, enigzins zakelijk maar wel efficient en snel. Escargots en de oesters waren top en smaakten goed. Entrecôte zonder bot en de sudderlapjes ook lekker. Kort om een aanrader en ga er zeker nog een keertje terug. Een tip ; Echt vriendelijk personeel is een asset en wordt opgemerkt door de gasten...

Datum van bezoek: januari 2018
25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al wandelend door Amsterdam en op zoek naar een eetgelegenheid, liepen we tegen Van Speyck aan.
We hebben voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. Voorgerecht met de Portobello en geitenkaas was subliem. Als hoofdgerecht namen we kreeft en lamsrack. Beide van uitstekende kwaliteit. Smaakvol klaargemaakt.
Wijnkaart is voldoende; voornamelijk Franse en Spaanse wijnen.
Goede maar beperkte keus. Prijs redelijk.
Vriendelijke bediening; plezierig in omgang. Deze zaak wordt door veel toeristen bezocht;ligt gunstig in het centrum. Zeker een bezoek waard als je op zoek bent naar een leuke en sfeervolle eetgelegenheid.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Van Speyk bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Van Speyk geweest? Deel je ervaringen!