“Klassieke touch ”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje volgepropt is het wel bij Van Speyk. Begrijpelijk wel want dure m2 op deze locatie .
De sfeer is goed , het eten nog beter
royale porties , hiervan daar een klassieke inslag . Alles heerlijk op smaak . Vriendelijk en flexibel personeel .
Aanrader

11 februari 2018 beoordeeld

Zeer gezellige locatie. in het centrum van Amsterdam; Niet erg groot, dus best reserveren. Personeel is erg vriendelijk. Het voorgerecht was erg lekker en het was een ruime portie! (carpaccio); Het hoofdgerecht was ook lekker, maar de portie was eerder weinig ( zeer weinig aardappelen, 1 wortel en drie boontjes, ook de saus was wat weinig); Het nagerecht was zeer lekker (warme appeltaart). Toch nog eens een bezoekje waard!

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de collega ´s naar Van Speyk op donderdag avond. Gaaf restaurant en het doet mij aan een Parijse bistro denken , de gehele atmosfeer. Personeel goed, enigzins zakelijk maar wel efficient en snel. Escargots en de oesters waren top en smaakten goed. Entrecôte zonder bot en de sudderlapjes ook lekker. Kort om een aanrader en ga er zeker nog een keertje terug. Een tip ; Echt vriendelijk personeel is een asset en wordt opgemerkt door de gasten...

25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al wandelend door Amsterdam en op zoek naar een eetgelegenheid, liepen we tegen Van Speyck aan.
We hebben voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. Voorgerecht met de Portobello en geitenkaas was subliem. Als hoofdgerecht namen we kreeft en lamsrack. Beide van uitstekende kwaliteit. Smaakvol klaargemaakt.
Wijnkaart is voldoende; voornamelijk Franse en Spaanse wijnen.
Goede maar beperkte keus. Prijs redelijk.
Vriendelijke bediening; plezierig in omgang. Deze zaak wordt door veel toeristen bezocht;ligt gunstig in het centrum. Zeker een bezoek waard als je op zoek bent naar een leuke en sfeervolle eetgelegenheid.

16 december 2017 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen kort bij ons hotel. Toffe inrichting in oud gebouw, heeft echt charme en vriendelijk onthaal. Belangrijkste is echter kwaliteit van de maaltijd en dit was super, niet alleen de gerechten maar ook hun wijnen. Niet spotgoedkoop maar zeker niet overdreven gezien de lekkere schotels. Een aanrader zodanig dat we de dag erna er teruggekeerd zijn.

Reizigers die Van Speyk bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Van Speyk geweest? Deel je ervaringen!