“Zeker een aanrader ”

Entreebewijs voor Heineken Experience
Geclassificeerd als nr. 7 van 574 dingen om te doen in Amsterdam
Attractiegegevens
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om een keer naar toe te gaan. Tijdens de rondleiding krijg je een klein biertje en leer je hoe je die nou echt moet drinken. Ook erg leuk dat der op het eind verschillende dingen waren die je zelf kon doen. Bijv. : bier tappen , fietsen, photobooth.

HeinekenExperience, Guest Relations Manager van Heineken Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Hartelijk bedankt voor de tijd die je hebt genomen om ons een review te geven, ehamers. De Heineken Experience heeft veel verhalen om te delen, dus ik ben blij om te horen dat je een goede tijd hebt gehad! We hopen je snel weer eens te mogen ontvangen. Proost!

28 februari 2017 beoordeeld

Hele toffe ervaring! Mooi hoe je mee wordt genomen in het brouwproces en uiteindelijk smacht naar dat heerlijke biertje! Zeker een aanrader.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heineken leuk voor een dagje en om herinneringen op te halen. Maar helaas is het mega toeristisch geworden dat was jammer. Wel heerlijk een biertje gedronken op het dakterras.

26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ervaring! Geschiedenis, hoe bier gebrouwen wordt. Zeker een aanrader om een keertje te doen. Je krijgt een biertje en aan t einde kan je met de heinekenboot mee door de grachten. Was een leuke dag!

Bekijk meer beoordelingen
17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond dit echt ontzettend leuk en ben blij dat we gegaan zijn! Het is natuurlijk extra leuk als het gezelschap bier lust, dit raad ik persoonlijk aan. Verder ook interessant!

Reizigers die Heineken Experience bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Heineken Experience geweest? Deel je ervaringen!