“Zeker een aanrader ”

Heineken Experience
Van te voren boeken
US$ 32,87*
Vanaf
Rondvaart door Amsterdam met snelle toegang zonder wachtrij tot de Heineken ...
US$ 63,34*
8 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Zeker een aanrader ”
Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Leuk om een keer naar toe te gaan. Tijdens de rondleiding krijg je een klein biertje en leer je hoe je die nou echt moet drinken. Ook erg leuk dat der op het eind verschillende dingen waren die je zelf kon doen. Bijv. : bier tappen , fietsen, photobooth.

Bezocht Maart, 2017
HeinekenExperience, Guest Relations Manager van Heineken Experience, reageerde op deze beoordeling, 6 maart 2017
Hartelijk bedankt voor de tijd die je hebt genomen om ons een review te geven, ehamers. De Heineken Experience heeft veel verhalen om te delen, dus ik ben blij om te horen dat je een goede tijd hebt gehad! We hopen je snel weer eens te mogen ontvangen. Proost!
Schrijf een beoordeling

17.363 Reizigersbeoordelingen

Bezoekersbeoordelingen
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
Eerst Nederlands
1 beoordeling
“Amazing!”
Beoordeeld op 28 februari 2017

Hele toffe ervaring! Mooi hoe je mee wordt genomen in het brouwproces en uiteindelijk smacht naar dat heerlijke biertje! Zeker een aanrader.

Bezocht Februari, 2017
Mijdrecht, Utrecht, Netherlands
Niveau 3 bijdrager
16 beoordelingen
8 attractiebeoordelingen
“Bier”
Beoordeeld op 13 februari 2017 via mobiele applicatie

Heineken leuk voor een dagje en om herinneringen op te halen. Maar helaas is het mega toeristisch geworden dat was jammer. Wel heerlijk een biertje gedronken op het dakterras.

Bezocht Februari, 2017
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Leuk”
Beoordeeld op 26 januari 2017 via mobiele applicatie

Leuke ervaring! Geschiedenis, hoe bier gebrouwen wordt. Zeker een aanrader om een keertje te doen. Je krijgt een biertje en aan t einde kan je met de heinekenboot mee door de grachten. Was een leuke dag!

Bezocht Maart, 2016
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
“Hele leuke ervaring”
Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Ik vond dit echt ontzettend leuk en ben blij dat we gegaan zijn! Het is natuurlijk extra leuk als het gezelschap bier lust, dit raad ik persoonlijk aan. Verder ook interessant!

Bezocht November, 2016

Reizigers die Heineken Experience bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Heineken Experience geweest? Deel je ervaringen!