Animefan1980
Huizen, Nederland

Perfecte overnachting

5,0 van 5 bollen20 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ter voorbereiding van mijn reis naar Duitsland vroeg op de volgende dag, heerlijk overnacht in het nieuwe Mercure Hotel van Amsterdam Noord. Goede locatie op 5 minuten metro reistijd van Amsterdam Centraal en hier vind je een oase aan rust van het centrum.

Vriendelijke personeel begeleiden je met het inchecken en comfortabele uitnodigend ingerichte kamer geven een goede nachtrust.

Ben zeer benieuwd naar hun ontbijt restaurant.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
  • Priceline
4.7 km van Mercure Amsterdam North Station
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 30 maart 2024

Super hotel. Centraal gelegen. Mooie ruime kamer. Grote badkamer van alles voorzien. Goed bed! Rekening gehouden met mijn wensen. Voldoende koffie en thee beschikbaar op se kamer. Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Goede service en personeel

Datum van verblijf: maart 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 maart 2023

Een hotel waar je blij van wordt.mooi en efficient en bovendien gastvrij
Bovendien erg rustig , geen geluid van buiten , geen geluid van de gangen of liften .
Verder alles heel goed: de receptie,de kamer en de geweldige badkamer,goede verlichting overal, mooie lampen en veel stopcontacten en op een ideale locatie 1 minuut vanaf het Metro-Station Noord..Mijn man en ik komen graag nog een keer terug.
M.van Papenrecht-Berkhout

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 2 december 2022 via mobiele applicatie

Mooi splinternieuw hotel. Luxe kamers.
Groot bed, gezellige badjassen. Super vriendelijk personeel.
Meer dan goed voldaan aan mijn wens om verjaardag van mijn partner te voldoen. Gewoon TOP overnachting!
En makkelijk te berijken via metro.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 1 augustus 2022

Hotel ideaal gelegen, vlakbij metro. Super ontbijt en mooie kamer.
Persoonlijk vond ik het jammer dat er sommigen aan de balie enkel engels spraken, terwijl we in Amsterdam waren. En ja, ikzelf kan wel engels, maar is principe eerder.
Anders leuke 3 daagse gehad

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 29 juni 2022 via mobiele applicatie

Een nieuw hotel in Amsterdam Noord. Een uitvalsbasis om alles van Amsterdam en omgeving makkelijk te bereiken. Naast de opstaphalte voor Metro (naar CS), streekvervoer (Zaandam, Purmerend, Landsmeer) en GVB (lijnen in Amsterdam Noord.
Wat een mooi hotel !! Alles zit er op en er aan, het ontbreekt aan niets. Een heel luxe badkamer, met een regendouche en handdouche, wastafel, mooi toilet. Vloerbedekking die passend is in de kamer. Hier is nagedacht. En dan het ontbijtbuffet. In een woord geweldig ! Ook hier ontbreekt het aan niets, behalve champagne. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het enige minpuntje: Het inchecken en uitchecken duurt vreselijk lang. Dat moet sneller kunnen. Misschien ligt het aan de onervarenheid van het personeel, misschien aan het systeem, maar dit moet echt sneller. Je staat een behoorlijke poos te wachten voor je aan de beurt bent. Tweede minpuntje, bijna niemand spreekt Nederlands, allemaal Engles. Je moet zoeken naar een Nederlands sprekend persoon. In het restaurant, bar, balie, kamerspersoneel alles is Engels. Voor een Nederlands hotel is dat jammer. Alle personeel is echt vriendelijk maar soms heb je een Nederlands sprekend persoon even nodig. En dat lukt wel, maar is soms even lastig.
Overall een prima hotel waar we met heel veel plezier zijn verbleven en waar we zeker weer terugkomen bij ons volgende bezoek in Amsterdam.
Bedankt voor alle hulp en gastvrijheid.

Datum van verblijf: juni 2022
Jorn Metternich, Overig van Mercure Amsterdam North Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2022

Geachte mevrouw/heer, Wat onwijs leuk dat u de tijd neemt om ons zo uitgebreid te beoordelen! We vinden het onwijs leuk te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u zeker terug komt bij een volgend bezoek aan Amsterdam. Wij zijn net 2 maanden open en zullen dan ook de feedback van harte aannemen. De meerderheid van ons personeel spreekt Nederlands, de overige medewerkers is momenteel de Nederlandse taal aan het leren. Wij zijn in ieder geval blij te horen dat u zowel in het Nederlands als in het Engels uitstekend bent geholpen. Graag tot ziens en nogmaals dank voor de leuke, warme woorden en beoordeling. Hartelijke groet, Jorn, Operational Manager