Kai W

Gemiddeld

Beoordeling van Tribe Amsterdam City
4,0 van 5 bollen30 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Oké verblijf, kamer ruim en schoon, perfecte locatie. Gemeenschappelijke ruimtes in het hotel waren mooi, strak en modern ontworpen, net als de kamer. Personeel wat koud en afstandelijk, geen van allen sprak nederlands wat voor mij geen probleem is maar voor een ander misschien wel. Fohn ontbrak op de kamer. Het ontbijt was echter een verspilling van mijn geld. Er was geen enkele controle op kamernummer dus iedereen kon zo binnenlopen. Geen personeel aanwezig die verder kon helpen. Er stonden kaartjes op tafel voor een a la carte bestelling maar omdat er dus geen personeel aanwezig was kon hier geen gebruik gemaakt van worden. Kleine attentie op de kamer vanwege ALL platinum werd gewaardeerd.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.0 km van Tribe Amsterdam City
Volledig restitueerbaar
4.6 km van Tribe Amsterdam City
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 26 april 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk overnacht na een vermoeiende werkdag, om goed op te laden voor mijn weekend trip naar België. Goede locatie vlakbij Metro Station om binnen 5 minuten mijn treinreis kan beginnen.

Vriendelijke personeel begeleiden met check-in en een comfortabele kamer voor een goede nachtrust staat klaar

Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 maart 2024 via mobiele applicatie

Goed en rustig gelegen hotel en toch geraak je heel snel in het centrum van Amsterdam met de metro (minder dan 6 min.). Zeer mooie kamers en goed onderhouden. Geen geluidsoverlast van andere gasten. Verzorgd ontbijtbuffet maar weinig eetgelegenheden in de omgeving van het hotel.

Kamertip: Koop geen pas voor het openbaar vervoer maar koop direct een I Amsterdam pas.
Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 22 maart 2024 via mobiele applicatie

We werden bij ons aankomst meteen super goed geholpen, juiste info en konden 24/7 inchecken. Aan de balie zeer vriendelijke mensen, opruimen van de kamers is zeer proper. Ook de barmensen zijn zeer vriendelijk. Hotel is nog geen 20 seconden gelegen aan een metro station die je in 4 min kan brengen naar centraal station. Voor ons was dit een toppertje

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 13 februari 2024

Top hotel , met goed personeel . Ook een heel goede ligging . Pal naast het station voor een vlot bereik naar het centrum ! Zeer geluiddicht hotel . Ook zeer vriendelijk personeel met een betaalbare privé parking . Zeker voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 31 januari 2024

Als de auto mee moet is het super handig, want die kan onder het hotel geparkeerd. De Kamer is aangenaam qua sfeer en heeft alles. Badkamer fijn. Bed was goed en ontbijt was erg uitgebreid en lekker! Naast de metro, dus je bent zo op andere plekken in de stad.

Datum van verblijf: januari 2024