The Bridge Hotel
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 235*
US$ 197*
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 150*
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 265*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 239*
US$ 229*
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 95*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 144*
US$ 122*
Agoda.com
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische service! Bij binnenkomst om vijf uir bleek de gast nog niet aanwezig met wie ik een afspraak had. Ik moest twee uur wachten. Kreeg koffie en hulp bij het bestellen van een pizza die op het hotel mocht worden afgeleverd - omdat ik honger had gekregen. Gezellige corner waar ik met de gast de hele avond in rust kon spreken. Zonder honger. Leuk gesprek ook met de management assistent. Fijn Amsterdam!

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt mooi aan de Amstel tussen Carré en de Hermitage. De kamer was ruim, eenvoudig, maar met goede bedden. Miste alleen een föhn. Bij de receptie kon je koffie en thee halen wat altijd prettig is. Ontbijt voldoende keuze mogelijkheden. Ik miste zelf wat warms zoals ei met spek. Personeel vriendelijk.

Verbleef: september 2017
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer naast receptie gekregen, veel geluid door hotelgasten die langs receptie liepen of iets vroegen, badkamer simpel, ontbijt vrij basic. Er waren geen warme gerechten zoals eitjes, pannekoeken, havermout. Geen goede prijs kwaliteit verhouding. Te duur

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
10 april 2017 beoordeeld

Na mijn verjaardag in dit hotel blijven slapen na een avond stappen in Amsterdam. Pas om 04.00u binnen maar geen probleem. Dan is het ontbijt wel heeeeel vroeg tot 10.00 uur en 11.00u uit de kamer. Maar prima bedden.
Ontbijt beetje matig, geen croissants alleen sneetjes brood.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel the Bridge is rustig gelegen, naast Carre, maar toch dichtbij het centrum.
De kamers zijn eenvoudig, bedden zijn goed.
Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en wordt voldoende bijgevuld.
In het hotel zijn veel trappen dus dat is niet voor iedereen even gemakkelijk.
Prijs en kwaliteit zijn in een goede verhouding.
Een ideaal hotel in het centrum van Amsterdam.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner