10 april 2017 beoordeeld

Na mijn verjaardag in dit hotel blijven slapen na een avond stappen in Amsterdam. Pas om 04.00u binnen maar geen probleem. Dan is het ontbijt wel heeeeel vroeg tot 10.00 uur en 11.00u uit de kamer. Maar prima bedden.
Ontbijt beetje matig, geen croissants alleen sneetjes brood.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel the Bridge is rustig gelegen, naast Carre, maar toch dichtbij het centrum.
De kamers zijn eenvoudig, bedden zijn goed.
Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en wordt voldoende bijgevuld.
In het hotel zijn veel trappen dus dat is niet voor iedereen even gemakkelijk.
Prijs en kwaliteit zijn in een goede verhouding.
Een ideaal hotel in het centrum van Amsterdam.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
23 februari 2017 beoordeeld

Prima hotel met fijne bedden. Sanitair is ook uitstekend. Rustig gelegen. Vlakbij het centrum en naast Carré. Mooi uitzicht, wij hadden aangegeven dat we uitzicht op het "canal" wilden hebben. Goed verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker niet te duur. (Het enige minpuntje, dat trouwens heel duidelijk op de site staat, is, dat er geen lift is. Kan problemen geven voor iemand die slecht ter been is.)

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
1 februari 2017 beoordeeld

Weekendje weg met mijn marijntje. Hotel is zeer goed gelegen , rustige buurt en toch dicht tegen het centrum. Geen overbodige luxe maar alles was er aanwezig. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Alles was proper en netjes. Niet voor mensen die niet goed te been zijn, door de vele trappen. Leuk hotel.

Kamertip: Veel trappen en geen lift
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
24 december 2016 beoordeeld

Paar daagjes Amsterdam. In het centrum bevindt zich het hotel. Fantastische ligging nabij kroegjes en restaurantjes. Rustig hotel met vriendelijk personeel. Ruime nette, schone kamers. Kortom een fijn hotel. Kom er zeker terug.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner