Beoordeeld op 10 april 2017

Na mijn verjaardag in dit hotel blijven slapen na een avond stappen in Amsterdam. Pas om 04.00u binnen maar geen probleem. Dan is het ontbijt wel heeeeel vroeg tot 10.00 uur en 11.00u uit de kamer. Maar prima bedden.
Ontbijt beetje matig, geen croissants alleen sneetjes brood.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Hotel the Bridge is rustig gelegen, naast Carre, maar toch dichtbij het centrum.
De kamers zijn eenvoudig, bedden zijn goed.
Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en wordt voldoende bijgevuld.
In het hotel zijn veel trappen dus dat is niet voor iedereen even gemakkelijk.
Prijs en kwaliteit zijn in een goede verhouding.
Een ideaal hotel in het centrum van Amsterdam.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 23 februari 2017

Prima hotel met fijne bedden. Sanitair is ook uitstekend. Rustig gelegen. Vlakbij het centrum en naast Carré. Mooi uitzicht, wij hadden aangegeven dat we uitzicht op het "canal" wilden hebben. Goed verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker niet te duur. (Het enige minpuntje, dat trouwens heel duidelijk op de site staat, is, dat er geen lift is. Kan problemen geven voor iemand die slecht ter been is.)

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017

Weekendje weg met mijn marijntje. Hotel is zeer goed gelegen , rustige buurt en toch dicht tegen het centrum. Geen overbodige luxe maar alles was er aanwezig. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Alles was proper en netjes. Niet voor mensen die niet goed te been zijn, door de vele trappen. Leuk hotel.

Kamertip: Veel trappen en geen lift
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 24 december 2016

Paar daagjes Amsterdam. In het centrum bevindt zich het hotel. Fantastische ligging nabij kroegjes en restaurantjes. Rustig hotel met vriendelijk personeel. Ruime nette, schone kamers. Kortom een fijn hotel. Kom er zeker terug.

Datum van verblijf: december 2016