Beoordeeld op 22 maart 2018 via mobiele applicatie

2 overnachtingen en kregen bij check in de melding dat we zelfs een upgrade kregen.
De inkom ziet er leuk uit, knap concept en mooie bar. Kleine lift, kamer op bovenste verdieping. Bij het binnenkomen van de kamer viel onze mond open. Zo klein! En dat is een upgrade? Bed aan venster op een verhoog, verduistering van de ramen kapot! Badkamer voor kleine en smalle mensen. Als je op het toilet zit, kan je wel ondertussen uw handen wassen. En dan... slapen... wat een nachtmerrie. De matras was gewoon verschrikkelijk, oppassen om uw hoofd niet te stoten aan de nachtkastjes opzij.
Ontbijt dat inbegrepen is was ook beneden niveau.
Voor dit alles €169 per nacht.
Nu ja ze hebben bij vertrek ook niet gevraagd of ons verblijf goed was. Met voorbedachte rade?

Datum van verblijf: maart 2018
Telka K, Manager van Max Brown Hotel Museum Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Beste Marijke,

Bedankt voor het nemen van de tijd om ons feedback te geven over u verblijf. Goed om te horen dat u van het concept heeft genoten maar vervelend om te horen dat u de kamer niet als gewenst heeft ervaren.
Echter, kan ik helaas geen notitie in uw reservering vinden tijdens het verblijf. Heeft uw contact opgenomen of langs gelopen bij de receptie om de opties te bespreken? Het team van Max Brown probeert ieder verblijf gewenst te maken en zal daarom ook indien mogelijk kamers moeten verwisselen zodat u wel voorziet in de wensen van de kamer.
Wij zouden graag u verblijf willen bespreken als u hier voor open staat. Ons email adres is: hello.ms@maxbrownhotels. com zodat wij u persoonlijke verhaal kunnen bespreken.

Beoordeeld op 31 januari 2018 via mobiele applicatie

Verblijf in comfortabele kamers. Rustig gelegen, maar toch heel centraal! Last-minute boeking gedaan, late incheck was geen probleem en personeel is supervriendelijk, aanrader voor een verblijf in Amsterdam!!

Datum van verblijf: januari 2018
Telka K, Manager van Max Brown Hotel Museum Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2018

Beste Nanet,

Bedankt voor het nemen van de tijd om ons feedback te geven. Goed om te horen dat u heeft genoten van u last minute booking bij Max Brown! Ons team probeert iedere gast te verblijden met zijn of haar wensen!
Hopelijk kunnen we u nogmaals verwelkomen bij Max Brown Hotel

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 18 augustus 2017

Was een heel leuk hotel met supervriendelijke mensen ook voor onze kinderen. Gewoon maar goed ontbijt met voor iedereen wat wils. Gelegen in een rustige straat, maar toch vlakbij de vele musea, winkels, restaurants! Wij keren ooit zeker terug naar Amsterdam en zullen dan terug voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Telka K, General Manager van Max Brown Hotel Museum Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2017

Beste lico2017,

Bedankt voor het schrijven van deze zeer leuke review! Ik kan merken dat u het heel erg naar u zin heeft gehad. Hopelijk kan mijn team u weer verwelkomen wanneer u de volgende keer weer bij ons boekt.

Telka Knapen - Hotel Manager

Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Eerst en vooral was is goed:
- heel goede ligging. Ideale uitvalsbasis. In mooiere stadsdeel
- mensen aan receptie maken het verblijf goed. Heel vriendelijk

Wat vonden we minder:
Geen gesloten ruimte op bagage te plaatsen als kamer nog niet vrij is
Gemeenschappelijke ruimten hebben opknapbeurt nodig. Vies tapijt.
Aftandse lift
Kamer ok maar je moet ook niet verder kijken. Achter de houten gordijn was het raam echt vies.
Badkamer had schimmelvlekken
Knop douche: warme kant was koude kant en omgekeerd...
Ontbijt echt wel heel basis. Te kleine ruimte om te ontbijten

Wel goede service voor auto te parkeren.

Als hotel aan aantal punten werkt, wordt dit echt wel goed hoor!

Datum van verblijf: juli 2017
Telka K, Manager van Max Brown Hotel Museum Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Beste melissatembuyser,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Mijn excuses voor de badkamer en het raam ons schoonmaakteam had daar inderdaad wat meer aandacht aan moeten besteden. Ik zal dit ook zeker door geven aan de leidinggevende. Wij serveren een typisch Nederland's ontbijt. Ik kan daarom wel begrijpen dat u dan uitkijkt naar iets anders. Ik hoop dat u een geweldige tijd in Amsterdam heeft gehad en wellicht tot ziens.

Telka Knapen
Hotel Manager

Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

Kamer (soort: comfortabel) groot genoeg voor 1 overnachting maar sanitair is echt te klein om comfortabel te zijn. Ook qua netheid kan het beter. Hotel heeft een facelift nodig. Ontbijt steeds inbegrepen en basis. Ligging maakt veel goed.

Datum van verblijf: april 2017
Telka K, Manager van Max Brown Hotel Museum Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Beste Maaike012,

Bedankt voor uw review. Ik ben blij om te zien dat de locatie van ons hotel voor u gunstig was. Ik vind het jammer dat de stijl van ons hotel niet helemaal naar uw smaak was. Welllicht past het Sir Albert hotel (een van de andere hotels binnen onze groep) beter bij uw wensen. Ik hoop dat u een leuke tijd in Amsterdam heeft gehad en wellicht zien wij u bij een van onze andere hotels.

Telka Knapen
Hotel Manager