Word beloond met One Key
Algotels
eDreams
Bart
Arnhem, Nederland

Top hotel met goede service

Beoordeling van Clemens Hotel
5,0 van 5 bollen29 jan 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi en goed onderhouden hotel, alles was erg schoon. Bovendien was er een goed ontbijt met voldoende keus. Verder was het heel prettig dat je de koffers achter kunt laten om de stad te verkennen. Ten slotte hadden ze twee leuke katten in de lobby rondlopen!
Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
6.3 km van Clemens Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Ontzettend vriendelijk personeel. Schone kamer en schoon sanitair. Alle benodigde faciliteiten op de kamer. Goed ontbijt en een heerlijke kop koffie (gratis) op elk moment van de dag op het gezellige balkon.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 juni 2021

Ik reisde alleen en had een kamer met alles erop en eraan, eigen douche, toilet, tv, bureau,...
Heel vriendelijk personeel, mogelijkheid tot ontbijten op het balkon.
Er zijn wel (veel) steile trappen, dus niet echt haalbaar voor mensen die niet goed te been zijn.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2020

Waaauuuw!!! Wat een service heb dit nergens meegemaakt super vriendelijk. Na het uitchecken mocht ik mijn tassen achterlaten en lekker Amsterdam bekijken. Vervolgens kom ik terug mogen we nog lekker zitten en aan onze huiswerk werken met een lekker bakje koffie/thee. Ik ben echt heel erg tevreden 10+
Kom zkr terug!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 juli 2020

Goedkoop hotel pal in het centrum van Amsterdam. Kleine kamers, minimalistisch ontbijt, steile trappen. Werd wel gecompenseerd door uiterst behulpzaam personeel. Een aanrader voor wie niet voor de grand chique ging, maar enkel overnachting voor een nacht

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 december 2019 via mobiele applicatie

Leuk klein hotel. 2 smalle steile trappen bestijgen voor je bij de receptie bent. Neem geen koffers mee! Dan nog een trap naar je
Piepkleine kamer, rondom een bed van 140 x bij 180. Netjes en schoon. Airco. Dichte ramen. Je hoort in de verte de Wester toren.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken