Clemens Hotel
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 321 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
NH Hotels
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben van 26 op 27 dec in hotel Clemens overnacht tijdens een familie-uitje in Amsterdam. Het is een prima hotel, goede service, vriendelijke mensen. Kleine kamers maar efficiënt ingericht. Bedden waren wat minder.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
17 december 2016 beoordeeld

En daarna slapen in dit fijne hotel. Super locatie, kleine kamer maar goed ingericht, fijne bedden en douche. Ontbijt prima en verzorgd! Al met al een aanrader en we komen ook zeker nog eens terug. Maar die trap.....haha

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn super ontvangen!
Wat een heerlijk hotel, echt fantastisch!!
De locatie is fantastisch!!!
Het ontbijt was top!!
De hotelkamer was ook erg fijn!!
We hebben heerlijk geslapen!!
Onze zoon heeft ook genoten van het verblijf!!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
11 november 2015 beoordeeld

We hebben 3 nachten in Clemens Hotel gelogeerd en waren uiterst tevreden : heel sympathieke ontvangst aan de balie, er werd een drankje aangeboden en uitleg gegeven over Amsterdam! Prima, uitgebreid ontbijt met kwaliteitsvolle producten.
Kleine, maar zeer aangename en heel nette kamer.
De trap is inderdaad lang en stijl, maar beter dan verwacht.
We zouden er zo weer gaan logeren! Een aanrader en betaalbaar!

Kamertip: Achterzijde van het hotel, deze kamers zijn zeer rustig
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
22 oktober 2015 beoordeeld

Na het bestijgen van een steile trap word je verrast door een mooi ingericht hotel met zeer vriendelijk personeel. Je wordt verwelkomd met een gratis welkomstdrankje. Vanaf het balkon zie je het paleis op de Dam. Weliswaar zijn de kamers niet al te groot, maar zij zijn wel voorzien van alle luxe: flatscreen tv, heerlijke douche en zeer goede bedden. 's Morgens is er een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel beantwoordt al je vragen en wil je na het uitchecken nog de stad in, dan is er de mogelijkheid om (gratis) je bagage beveiligd te stallen in het hotel. Kortom: prima verblijf voor een citytrip: de volgende keer ga ik weer naar Hotel Clemens. Vriendelijke groeten Ceciel Maas

Kamertip: het hotel ligt in het centrum van Amsterdam. Je kan je de trams horen. Slaap je licht, neem oordopjes mee (ik vond het geluid niet storend)
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden