Clemens Hotel
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
Agoda.com
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn super ontvangen!
Wat een heerlijk hotel, echt fantastisch!!
De locatie is fantastisch!!!
Het ontbijt was top!!
De hotelkamer was ook erg fijn!!
We hebben heerlijk geslapen!!
Onze zoon heeft ook genoten van het verblijf!!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
11 november 2015 beoordeeld

We hebben 3 nachten in Clemens Hotel gelogeerd en waren uiterst tevreden : heel sympathieke ontvangst aan de balie, er werd een drankje aangeboden en uitleg gegeven over Amsterdam! Prima, uitgebreid ontbijt met kwaliteitsvolle producten.
Kleine, maar zeer aangename en heel nette kamer.
De trap is inderdaad lang en stijl, maar beter dan verwacht.
We zouden er zo weer gaan logeren! Een aanrader en betaalbaar!

Kamertip: Achterzijde van het hotel, deze kamers zijn zeer rustig
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
22 oktober 2015 beoordeeld

Na het bestijgen van een steile trap word je verrast door een mooi ingericht hotel met zeer vriendelijk personeel. Je wordt verwelkomd met een gratis welkomstdrankje. Vanaf het balkon zie je het paleis op de Dam. Weliswaar zijn de kamers niet al te groot, maar zij zijn wel voorzien van alle luxe: flatscreen tv, heerlijke douche en zeer goede bedden. 's Morgens is er een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel beantwoordt al je vragen en wil je na het uitchecken nog de stad in, dan is er de mogelijkheid om (gratis) je bagage beveiligd te stallen in het hotel. Kortom: prima verblijf voor een citytrip: de volgende keer ga ik weer naar Hotel Clemens. Vriendelijke groeten Ceciel Maas

Kamertip: het hotel ligt in het centrum van Amsterdam. Je kan je de trams horen. Slaap je licht, neem oordopjes mee (ik vond het geluid niet storend)
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
8 februari 2015 beoordeeld

Ik verbleef twee keer in Hotel Clemens. Na een lange, uiterst steile trap kom je in een voor zijn prijs onverwacht stijlvol hotel terecht. De (eenpersoons)kamers waar ik sliep zijn heel erg klein, maar functioneel ingericht. Het ontbijt biedt voldoende keuze. De matrassen zijn van prima kwaliteit.
Toen ik voor het eerst in het hotel verbleef stormde het vreselijk, en het klepperende raam dat me een groot deel van de nacht wakker hield kon ik daarom relativeren. De tweede keer sliep ik op kamer 208, de enige kamer die uitkomt op de traphal. Elke hotelgast die binnenkomt of weggaat komt de kamer voorbij, gesprekken op de overloop zijn woordelijk te verstaan en het op- en afgaan van de trappen hoorde je niet alleen, maar voelde je zelfs aan het hoofdeinde van het bed.
Toen ik tijdens mijn laatste verblijf op de kamer arriveerde, hing er in de badkamer een zeer onfrisse lucht, die na het inschakelen van de verluchting veranderde in regelrechte rioolstank. Dit maakte me gelukkig duidelijk dat het waterslot in de afvoer van wastafel of douche droogstond, en nadat ik de kranen van beide even had opengezet verdween die lucht gelukkig snel. Toch was de combinatie van de gehorigheid van de kamer en de onfrisse geur bij aankomst meer dan voldoende om me te doen besluiten hier nooit meer te boeken.

Kamertip: Kamer 208 (eenpersoonskamertje) ligt als enige in de traphal en is uitermate gehorig.
  • Verbleef: februari 2015, reisde alleen
24 december 2014 beoordeeld

De eenpersoonskamer is erg klein (met gemak de kleinste kamer waar ik ooit in ben verbleven) maar functioneel ingericht. De dame die me heeft ingecheckt heeft me geholpen met mijn koffer en ik kreeg een welkomstdrankje. Ontbijtje was lekker! kom zeker nog een keer terug.

• Verbleef: november 2014, reisde alleen