“Avondje uit in Amsterdam”
Beoordeling van Clemens Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Clemens Hotel
Beoordeeld als nr. 25 van 371 hotels in Amsterdam
17 december 2016 beoordeeld

En daarna slapen in dit fijne hotel. Super locatie, kleine kamer maar goed ingericht, fijne bedden en douche. Ontbijt prima en verzorgd! Al met al een aanrader en we komen ook zeker nog eens terug. Maar die trap.....haha

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Clemens Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn super ontvangen!
Wat een heerlijk hotel, echt fantastisch!!
De locatie is fantastisch!!!
Het ontbijt was top!!
De hotelkamer was ook erg fijn!!
We hebben heerlijk geslapen!!
Onze zoon heeft ook genoten van het verblijf!!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
11 november 2015 beoordeeld

We hebben 3 nachten in Clemens Hotel gelogeerd en waren uiterst tevreden : heel sympathieke ontvangst aan de balie, er werd een drankje aangeboden en uitleg gegeven over Amsterdam! Prima, uitgebreid ontbijt met kwaliteitsvolle producten.
Kleine, maar zeer aangename en heel nette kamer.
De trap is inderdaad lang en stijl, maar beter dan verwacht.
We zouden er zo weer gaan logeren! Een aanrader en betaalbaar!

Kamertip: Achterzijde van het hotel, deze kamers zijn zeer rustig
  • Verbleef: November, 2015, reisde met familie
22 oktober 2015 beoordeeld

Na het bestijgen van een steile trap word je verrast door een mooi ingericht hotel met zeer vriendelijk personeel. Je wordt verwelkomd met een gratis welkomstdrankje. Vanaf het balkon zie je het paleis op de Dam. Weliswaar zijn de kamers niet al te groot, maar zij zijn wel voorzien van alle luxe: flatscreen tv, heerlijke douche en zeer goede bedden. 's Morgens is er een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel beantwoordt al je vragen en wil je na het uitchecken nog de stad in, dan is er de mogelijkheid om (gratis) je bagage beveiligd te stallen in het hotel. Kortom: prima verblijf voor een citytrip: de volgende keer ga ik weer naar Hotel Clemens. Vriendelijke groeten Ceciel Maas

Kamertip: het hotel ligt in het centrum van Amsterdam. Je kan je de trams horen. Slaap je licht, neem oordopje ...
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
8 februari 2015 beoordeeld

Ik verbleef twee keer in Hotel Clemens. Na een lange, uiterst steile trap kom je in een voor zijn prijs onverwacht stijlvol hotel terecht. De (eenpersoons)kamers waar ik sliep zijn heel erg klein, maar functioneel ingericht. Het ontbijt biedt voldoende keuze. De matrassen zijn van prima kwaliteit.
Toen ik voor het eerst in het hotel verbleef stormde het vreselijk, en het klepperende raam dat me een groot deel van de nacht wakker hield kon ik daarom relativeren. De tweede keer sliep ik op kamer 208, de enige kamer die uitkomt op de traphal. Elke hotelgast die binnenkomt of weggaat komt de kamer voorbij, gesprekken op de overloop zijn woordelijk te verstaan en het op- en afgaan van de trappen hoorde je niet alleen, maar voelde je zelfs aan het hoofdeinde van het bed.
Toen ik tijdens mijn laatste verblijf op de kamer arriveerde, hing er in de badkamer een zeer onfrisse lucht, die na het inschakelen van de verluchting veranderde in regelrechte rioolstank. Dit maakte me gelukkig duidelijk dat het waterslot in de afvoer van wastafel of douche droogstond, en nadat ik de kranen van beide even had opengezet verdween die lucht gelukkig snel. Toch was de combinatie van de gehorigheid van de kamer en de onfrisse geur bij aankomst meer dan voldoende om me te doen besluiten hier nooit meer te boeken.

Kamertip: Kamer 208 (eenpersoonskamertje) ligt als enige in de traphal en is uitermate gehorig.
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde alleen
24 december 2014 beoordeeld

De eenpersoonskamer is erg klein (met gemak de kleinste kamer waar ik ooit in ben verbleven) maar functioneel ingericht. De dame die me heeft ingecheckt heeft me geholpen met mijn koffer en ik kreeg een welkomstdrankje. Ontbijtje was lekker! kom zeker nog een keer terug.

• Verbleef: November, 2014, reisde alleen
3 juni 2014 beoordeeld

Zeer gast gericht! Erg vriendelijk! Goed bed, nette kamer, prima ontbijt. Ook de mogelijkheid om de dag van vertrek de bagage nog te stallen. De kamer is niet super groot, maar er ontbreekt niets. Aanrader!

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Hoxton, Amsterdam
misc eatdrinksleep
nr. 8 van 371 in Amsterdam
672 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Clemens Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Clemens Hotel

Adres: Raadhuisstraat 39, 1016 DC Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel
Voorzieningen:
Selectie dranken Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Nr. 15 familiehotel in Amsterdam
Nr. 28 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 35 zakenhotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 119 - € 550 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Clemens Hotel 2*
Aantal kamers: 14
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Hotel Clemens Amsterdam is een klein luxueus 2*boetiek hotel in het prachtige hart van Amsterdam. Gasten uit binnen en buitenland, het bedrijfsleven, weekendtrippers en gezinnen kunnen genieten van de 14 mooi gedecoreerde, schone en goed geïsoleerde kamers. Het hotel is volledig gerenoveerd in 2013 en voldoet aan alle internationale veiligheids-en brandvoorschriften. Gelegen in het centrum van Amsterdam, tussen de twee grachten Herengracht-Keijzersgracht, bevindt u zich op loopafstand van vele beroemde Nederlandse attracties, zoals het Koninklijk Paleis, het Anne Frank Huis, de Westertoren, de Jordaan en de 'negen straatjes'. Uiteraard zijn ook het Rembrandsplein, Leidseplein en het Museumplein binnen handbereik. De vriendelijke sfeer, gastvrijheid en de uitstekende ligging zorgen ervoor dat gasten regelmatig terugkeren naar Hotel Clemens. Mijn team en ik kijken ernaar uit om van uw verblijf in het prachtige Amsterdam een plezierige en onvergetelijke ervaring maken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Clemens Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Clemens Hotel Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?