Beoordeeld op 28 mei 2018

Was hier voor koningsnacht, prima locatie dicht bij het vondelrpark en niet te ver van het centrum. Mooie ingerichte ruime kamer, heel vriendelijk personeel. Zeer tevreden, zal zeker nog eens terug gaan. Hele goed prijs -kwaliteit voor Amsterdam.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 november 2017

We hebben heel erg genoten van ons verblijf in dit hotel omdat het een gezellig hotel is, met een leuk stadstuintje met leuke zithoekjes en omdat onze 3-persoonskamer (kamer 25) ruim en comfortabel was. We hadden 3 volwaardige bedden, voldoende beweegruimte, voldoende opbergruimte en een terrasje met 2 stoelen en een tafeltje! De badkamer is mooi gerenoveerd met ook daar voldoende ruimte voor je spullen. De douche is misschien wat klein... En tenslotte konden we ook lekker thee drinken op onze kamer. Het ontbijt is basic maar prima en met voldoende keuze. Het personeel was ook heel erg vriendelijk en heeft ons verschillende keren goed geholpen met koffers, taxi, enz. De ligging is ook ideaal: dichtbij het vondelpark en een mooie residentiële wijk waar je een mooie wandeling kan maken, op een paar honderd meter van tramhalte waar tram 2 je snel naar de museumwijk, het centrum en het centraal station brengt en ook nog eens omringd door leuke restaurants, brasseries en bistro's!

Kamertip: Kamer 25 is een geode kamer voor 3 personen met weinig geluidshinder en op de eerste verdieping
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 15 januari 2017

Wij hebben in december '16 van zaterdag op zondag een nacht gelogeerd in dit hotel, zonder ontbijt. Wij betaalden € 45,- per persoon voor een twinbed-room op de begane grond aan de voorkant. Geen last gehad van het verkeer met de ramen dicht.

Het hotel heeft goede wifi, goede bedden, extra's in de lobby zoals fruit, water met citroen en snoep. Het personeel is vriendelijk en de lobby/bar zag er gezellig uit met de kerstboom en kerstversiering.

De kamer vonden wij erg sober en kil. Geen kleur, niets aan de wand of mooie meubels. Wel een simpel bureau, er was een kluis, waterkoker, rainshower (goede druk op het water) en tv. Er lagen kleden op de vloer, maar zou er niet met blote voeten lopen.
De douchecabine-ingang was heel erg smal. Eén deur van de douchecabine ging deels open, omdat het tegen de wastafel aankwam.
Wel mini shampoo-zeep en lotion aanwezig.

Bedden vonden wij goed liggen. Toch slecht geslapen: er werd 's nachts door de buren met deuren gegooid en geschreeuwd. Hier werd niets van gezegd door het personeel. Hierdoor zeker geen gevoel gekregen dat wij in een hotel logeerden, maar in een hostal.

Wij vonden het erg ver van het centrum. Wij doen het liefst alles te voet, daarom. Met de tram/fiets is het goed te doen.

Al met al: een plek om goedkoop te logeren als je niets van je kamer verwacht behalve slapen.

Wij zouden hier niet meer naartoe gaan en betalen liever iets meer.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 30 augustus 2016

Het hotel was prachtig, de locatie was ook optimaal ten opzichte van Amsterdam Centrum, er gingen trams elke 5 minuten heen en weer op 1 minuut loop afstand. De (executive) kamer moet niet worden onderschat. Zag er geweldig uit, en de service is ook geweldig, erg vriendelijke receptie, bij vragen kan je altijd bij hem terecht. Je krijgt zeker de waarde van je geld, als niet meer. Zeker een aanrader (vooral als je je vriendin/vriend/partner wilt verwennen of verassen) !

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 19 januari 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel voor deze prijs! Hotel ligt op korte afstand van het vondelpark, en ook het centrum is goed te belopen! Hotel is wel wat gehorig maar dat vonden wij geen probleem! Hotel heeft geen lift, maar als goedmaker lag er wel een bon voor gratis consumptie! Moest je wel eerst weer naar beneden

Datum van verblijf: januari 2016