15 januari 2017 beoordeeld

Wij hebben in december '16 van zaterdag op zondag een nacht gelogeerd in dit hotel, zonder ontbijt. Wij betaalden € 45,- per persoon voor een twinbed-room op de begane grond aan de voorkant. Geen last gehad van het verkeer met de ramen dicht.

Het hotel heeft goede wifi, goede bedden, extra's in de lobby zoals fruit, water met citroen en snoep. Het personeel is vriendelijk en de lobby/bar zag er gezellig uit met de kerstboom en kerstversiering.

De kamer vonden wij erg sober en kil. Geen kleur, niets aan de wand of mooie meubels. Wel een simpel bureau, er was een kluis, waterkoker, rainshower (goede druk op het water) en tv. Er lagen kleden op de vloer, maar zou er niet met blote voeten lopen.
De douchecabine-ingang was heel erg smal. Eén deur van de douchecabine ging deels open, omdat het tegen de wastafel aankwam.
Wel mini shampoo-zeep en lotion aanwezig.

Bedden vonden wij goed liggen. Toch slecht geslapen: er werd 's nachts door de buren met deuren gegooid en geschreeuwd. Hier werd niets van gezegd door het personeel. Hierdoor zeker geen gevoel gekregen dat wij in een hotel logeerden, maar in een hostal.

Wij vonden het erg ver van het centrum. Wij doen het liefst alles te voet, daarom. Met de tram/fiets is het goed te doen.

Al met al: een plek om goedkoop te logeren als je niets van je kamer verwacht behalve slapen.

Wij zouden hier niet meer naartoe gaan en betalen liever iets meer.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
30 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel was prachtig, de locatie was ook optimaal ten opzichte van Amsterdam Centrum, er gingen trams elke 5 minuten heen en weer op 1 minuut loop afstand. De (executive) kamer moet niet worden onderschat. Zag er geweldig uit, en de service is ook geweldig, erg vriendelijke receptie, bij vragen kan je altijd bij hem terecht. Je krijgt zeker de waarde van je geld, als niet meer. Zeker een aanrader (vooral als je je vriendin/vriend/partner wilt verwennen of verassen) !

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
19 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor deze prijs! Hotel ligt op korte afstand van het vondelpark, en ook het centrum is goed te belopen! Hotel is wel wat gehorig maar dat vonden wij geen probleem! Hotel heeft geen lift, maar als goedmaker lag er wel een bon voor gratis consumptie! Moest je wel eerst weer naar beneden

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel naast vondelpark op loopafstand van rijks- en van Gogh museum.we waren in het weekend en de omgeving was rustig. Goede restaurants in de buurt. De kamer was aan de achterkant. Dus lekker stil. Er was geen lift.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Apple Inn hotel ligt vlakbij het Vondelpark. Het is een typisch Amsterdams hotel in een gewoon huisje. Voor het hotel stopt tramlijn 2! Super gemakkelijk, als je met de trein gaat! Het hotel is zeer proper, de kamer was ruim , er was een ruime kamer met douche... ideaal om tot rust te komen na de vermoeiende wandelingen door Amsterdam! Het ontbijt 's morgens was niet heel wow om te zeggen dat er veel was... maar wat er was was wel heeeel lekker en gezond! Het enige minpunt was dat je er geen kleine snack kon eten... maar dat kon je wel genoeg vinden in de stad. Er was wel een leuke bar voor een drankje s avonds. Dit hotel is een echte aanrader voor een citytripje Amsterdam

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner