Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 192
Hotels.comUS$ 192
PricelineUS$ 192
TravelocityUS$ 192
TripadvisorUS$ 192
Orbitz.comUS$ 192
Beoordeeld op 6 september 2021

Net hotel met vriendelijke service en een uitstekende ligging in het museumkwartier. Zeer rustige en nette (maar ietwat kleine) kamer in een karakteristiek Amsterdams gebouw met alle nodig comfort. Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
Rick Aalders, General Manager van Hotel Aalders, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Beste gast,

Allereerst: Fantastisch om te lezen dat uw verblijf bij ons zo fijn was! Bedankt voor het delen!

Het is geweldig dat ons karakteristieke en monumentale gebouw zo in de smaak is gevallen.
Het klopt inderdaad dat onze Kleine Tweepersoons kamers klein zijn.
Mocht u opzoek zijn naar wat meer ruimte, adviseren wij voor uw volgende verblijf onze Comfort Double Kamers.

Hopelijk hebben wij het plezier u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze unieke stad.

Rick
Manager

Beoordeeld op 22 juli 2021

Perfecte locatie, prima kamer met fantastische airconditioning . Wel nodig want het zijn kleine kamers . Ook prima badkamer. Geen gebruik van ontbijt gemaakt en ook geen gebruik van de bar . Dit deden we elders

Datum van verblijf: juli 2021
Elvira Wieman, Guest Services / Front Office van Hotel Aalders, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Geachte gast,

Heel hartelijk dank voor uw review.

Het is een genoegen om te lezen dat u een prima verblijf bij ons heeft gehad en uw kamer met airconditioning zo kon waarderen tijdens de warmere zomerdagen.

We zullen uw review delen met ons gehele team en hopen dat we u nog eens mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten,

Elvira
Receptie

Beoordeeld op 11 juli 2021 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in dit fijne hotel verbleven. Het heeft een perfecte ligging in een prachtige buurt. Onze kamer was recentelijk vernieuwd, erg leuk, met een hotel chique uitstraling. Het ontbijt was heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. Wij komen weer terug !!!!

Datum van verblijf: juli 2021
Elvira Wieman, Guest Services / Front Office van Hotel Aalders, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2021

Geachte gast, Heel hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn erg verheugd dat u weer voor ons heeft gekozen en wederom zo'n fijn verblijf bij ons heeft gehad! :) Helemaal fijn ook dat u onze nieuwste Deluxe kamers leuk vond waarbij we zeker voor een chique uitstraling zijn gegaan ;) Dank voor alle mooie complimenten en heel graag tot de volgende keer weer! Vriendelijke groeten, Elvira, Receptie, HOTEL AALDERS

Beoordeeld op 28 juni 2021

Ik kom hier al jaren en het voelt iedere keer weer als thuis komen!
Gast vrijheid , Service, prima ontbijt, en prima prijs kwaliteit verhouding.
Dichtbij alle musea in het Museumkwartier onder de rook van het Rijksmuseum.

Datum van verblijf: juni 2021
Rick Aalders, General Manager van Hotel Aalders, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2021

Beste Wim,

Allereerst was het weer fantastisch om u te mogen ontvangen!

Om te lezen dat uw verblijf bij ons altijd als thuis komen voelt, is voor ons het grootste compliment dat wij kunnen ontvangen.
Onze dank is groot!

Wij kijken nu al uit naar uw volgende verblijf bij ons en hopen elkaar weer te zien in de nabije toekomst.

Rick
Manager

Beoordeeld op 25 juli 2020

Familiehotel dichtbij het museumplein. Gekozen in functie van de geplande bezoeken aan het Rijksmuseum en het Van Goghmuseum. Vriendelijke receptie en ik kreeg er meteen ook een stadskaartje met enkele interessante tips. De kamer en badkamer waren prima en het ontbijt was op maat. Wegens de Covid19 situatie moet je een lijstje opmaken met de zaken die je wilt als ontbijt. Het verblijf was opperbest.

Datum van verblijf: juli 2020
Elvira Wieman, Guest Services / Front Office van Hotel Aalders, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw mooie review op Tripadvisor!

We vinden het fantastisch om te lezen dat jullie zo'n heerlijke tijd hebben gehad tijdens uw verblijf in ons gezellige familie hotel.

Wij zijn trots dat we aan uw city trip in Amsterdam hebben kunnen bijdragen door o.a. te assisteren bij het uitlichten van onze 'highlights' op de stadsplattegrond en met name ; het stadscentrum dat op loopafstand is.

Leuk ook dat u zo positief bent over uw kamer-en badkamer en dat ons vers bereidde ontbijt als aangenaam werd ervaren.

Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in onze prachtige stad!

Vriendelijke groeten,

Elvira