Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

De ligging van dit vriendelijke hotel is top.
Zowel centrum, Vondelpark als musea zijn goed bereikbaar. Leuke restaurantjes in de buurt en een tramhalte voor de deur. Het personeel is ontzettend vriendelijk en attent. De loungeruimte met gratis koffie- en theefaciliteiten is erg gezellig. Ik reisde alleen en had een tweepersoonskamer geboekt. De kamer op de zolder was eenvoudig niet groot en bereikbaar via 3 trappen. Wel schoon. Goed voor 1 of 2 nachten. De volgende keer vraag ik op een kamer op een andere verdieping.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 mei 2017

Tijd voor een bezoekje aan Amsterdam en logeren in het vertrouwde Magnolia.Wederom genoten van vriendelijk en behulpzaam personeel.
En genoten van de living-room. De lounge als huiskamer is een succes.
Het was er bijzonder gezellig.
Mijn kamer met royaal terras was mooi en van alles voorzien.
De andere morgen stond er al vroeg een uitstekend ontbijtbuffet klaar met warme broodjes. Het was een genoegen om hier te verblijven. Veel dank en tot de volgende keer!

Kamertip: Advies: Als trappenlopen bezwaarlijk is, vraag dam een kamer beneden.
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 februari 2017

mooi herenhuis, goed gelegen met tram voor de deur. mooi onthaal, de stijlen trappen doen je puffen bij aankomst in je kamer, die dan ook heel klein is om nog maar niet van de badkamer te spreken (hier kan je nauwelijks in bewegen), ontbijt was gewoon, brouwnie koekjes waren oud. Een hotel voor studenten of hele jonge mensen, maar niet meer voor mij. bedden waren verschrikkelijk en ook alweer te klein

Datum van verblijf: februari 2017
ManagementMagnolia, Manager van Hotel The Neighbour's Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2017

Beste Martine, wat vervelend dat het verblijf bij ons niet was wat je verwachtte. Hopelijk heb je dat ook kenbaar gemaakt bij onze medewerkers? De trappen zijn inderdaad stijl, dat is inherent aan de bouw, en daarom lopen we altijd mee naar de kamers met de bagage. Misschien vraagt u een volgende keer naar een kamer op een lagere verdieping of met een bad. Vervelend ook dat het ontbijt niet was wat u hoopte, het is zeker niet OK dat een product smaakt alsof het niet vers is, we gaan daar nog beter opletten. Dank dat u het onder de aandacht bracht.

Beoordeeld op 1 augustus 2016

Een weekendje Amsterdam is niet compleet zonder overnachting In hotel The Neighbour's Magnolia.
Ook dit keer was het weer zeer geslaagd. De hartelijke verwelkoming al dadelijk bij binnenkomst maakt me gelijk enthousiast.
De ambiance is vertrouwd en gastvrij.
En de royale kamer met smaakvolle badkamer waarborgt een prima nachtrust.
En de andere morgen beneden te komen en gelijk die heerlijke warme broodjes te ruiken! De receptionist is vriendelijk en zeer attent.
Ja, ik kom graag weer terug.
Tot de volgende keer!

Kamertip: Als trappen lopen een probleem is, laat het de receptie weten.
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 juni 2016

Geboekt via een boekingssite, bij aankomst bleek geen bed aanwezig te zijn voor een kind van 12 jaar, terwijl nota bene de kamer voor 3 personen (2 volwassen + 1 kind was geboekt).
Personeel sprak gebrekkig Nederlands en bleef ons verwijzen naar de boekingssite voor een oplossing.
Ligging Hotel is redelijk gunstig t.o.v. het centrum van Amsterdam, prijs / kwaliteit is ver te zoeken.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com