Gratis annuleren tot 02-07-21
Expedia.comUS$ 78
PricelineUS$ 78
TravelocityUS$ 78
Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

We hebben twee kamers geboekt: de L suite voor 2 personen en een 3-persoonskamer voor de kinderen. Die waren al meteen stikjaloers en terecht.
Vooral de badkamer is triest. Je kan je er amper draaien of keren, zelfs om op het toilet te zitten heb je weinig plaats. En eens je gedoucht hebt is de hele badkamer nat. Bovendien hing er een nare geur. Dan was de badkamer van de suite wel leuker: een regendouche en handdouche, voldoende plaats, netjes in orde.
In de suite is er ook airco, zij het van het lawaaierige type, maar hij doet zijn ding. Botel kan er natuurlijk niks aan doen dat er een hittegolf is, maar wees gewaarschuwd: er is geen airco in de gewone kamers en de ventilator die je kan lenen biedt echt geen soelaas.
De suite is verder best ruim, met een koelkastje en een koffiezetapparaat en waterkoker. Enkel het grote ronde raam kon 's avonds wel een gordijn verdragen want er liepen wel eens wat mensen langs die dan ongegeneerd binnen kijken.
Wees ook niet verrast als de gangen bij de kamers naar wiet ruiken, want het hotel is populair bij jonge mensen die budgetvriendelijk willen komen feesten. Nu goed, dat hoort blijkbaar bij de stad, die overspoeld wordt door weed-toeristen.
Tot slot nog dit: alle begrip ervoor dat je tijdens Corona niet elke dag alle kamers poetst. Voor de badkamer in de suite was een trekker en of dweil wel handig geweest om het wat netjes te houden als je er langer dan twee dagen zit.
Grootste pluspunt: de ligging, van waar je op 10' met de gratis veerdienst aan A'dam Centraal staat.
Conclusie: doenbaar voor een dag of twee, bij voorkeur in de suite. Anders: wegblijven.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 15 augustus 2020

We boeken hier ieder jaar en zijn altijd tevreden geweest, maar dit jaar viel het ons vies tegen. Met 37 graden buitentemperatuur en geen airco vraag het hotel 10 euro per nacht voor een ventilator. Dit vind ik grofweg schandalig. Die paar weekjes wat het hier in Nederland zo extreem heet is kun je deze service toch gratis verwachten.
Daarbij adverteren ze dat er voor de klanten hand desinfecterend middel aanwezig is, nou, dat was al 2 dagen leeg.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het botel Amstel Amsterdam, dit hotel gaan bellen we al voor 5 de keer omdat het prima gelegen is. Personeel aan de balie heel vriendelijk, aan het ontbijtbuffet iets minder. Deze keer hadden we een van de letters genomen, de letter O, speciale maar nette kamer maar is dringend aan renovatie toe en als je binnen komt is er een hele onaangename geur. Ontbijt is gewoon en er is het nodige. Je kan een beetje verder parkeren, betalend maar valt mee en om naar centrum te gaan pak je de Ferry vlak aan botel en in 10 min sta je aan station Amsterdam.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

Hebben hier 2 nachten geslapen. Personeel aan de receptie erg vriendelijk. Kamermeisjes erg onvriendelijk, kan geen vriendelijk woord of lach af. Kamer niet schoon en er lagen ook geen handhandoeken. Heb mijn tas op de grond gezet en die was de volgende dag drijfnat. Ook deden niet alle lichten het.
Enigste positive is de ligging, met het gratis pondje ben je in 10 minuten op Centraal en de parkeerplaats kost maar 8euro per dag.
Dit was 1 keer maar kom niet terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Vanuit het centraal station neem je de overzet naar het hotel. Dit is al een belevenis op zichzelf. Met de boot over het druk bevaren ij en genieten van het mooie Amsterdam vanaf het water.

Eenmaal aangekomen aan botel werden we zeer vriendelijk geholpen door het personeel aan de receptie. Normaal was de incheck pas vanaf 15u maar konden toch al om iets voor 14u op de kamer. Kamer is wel klein en de badkamer nog iets kleiner maar daar hadden we geen probleem mee. Voor 85 euro voor 2 nachten mag men niet klagen.

Ontbijt hebben we 1dag het plekke bijgeboekt en kostte 12.5 euro per persoon. Ontbijt is gewoon maar van alles voldoende.

Conclusie : leuke slaapplaats om met kids door te brengen. Enig minpuntje beetje gehorig maar dat weegt niet op tegen deze unieke slaapplaats.

Datum van verblijf: maart 2019