Hurb
PricelineUS$ 79
Booking.comUS$ 79
getaroom.comUS$ 117
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Vanuit het centraal station neem je de overzet naar het hotel. Dit is al een belevenis op zichzelf. Met de boot over het druk bevaren ij en genieten van het mooie Amsterdam vanaf het water.

Eenmaal aangekomen aan botel werden we zeer vriendelijk geholpen door het personeel aan de receptie. Normaal was de incheck pas vanaf 15u maar konden toch al om iets voor 14u op de kamer. Kamer is wel klein en de badkamer nog iets kleiner maar daar hadden we geen probleem mee. Voor 85 euro voor 2 nachten mag men niet klagen.

Ontbijt hebben we 1dag het plekke bijgeboekt en kostte 12.5 euro per persoon. Ontbijt is gewoon maar van alles voldoende.

Conclusie : leuke slaapplaats om met kids door te brengen. Enig minpuntje beetje gehorig maar dat weegt niet op tegen deze unieke slaapplaats.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Een heel leuk concept, hotel gemaakt in een boot. Leuk ingericht, kleine kamers maar toch groot genoeg. Alleen de badkamer is wat klein. Maar prijs, kwaliteit is heel goed. Heel vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Ook een toplocatie, want je kan een ferry gratis nemen tot aan centraal station en dit om het half uur, dus heel blij met dit verblijf.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 1 december 2018

Het was in 1 woord afschuwelijk.
Veel te kleine ruimte voor twee personen.
Bedden keihard.
Douche/badkamer veel te klein.
Geen glazen of bekers voor tanden poetsen.
Kleine tv voor kinderkamer.
Ontbijt heel sumier.
Te lang wachten bij receptie bij inchecken.

In middag wilden wij naar de bar om wat te drinken,geen personeel.
Dat was normaal werd er gezegd,geen hoogseizoen.
Personeel aan de receptie zou langs komen om ons van een drankje te voorzien.

In nacht bij buren veel herrie,omdat die lagen te vrijen.
Elk woord verstonden wij en veel herrie van de bedden.

De wind die zorgde ervoor dat de plafondplaten regelmatig omhoog
werden geblazen in de hotelruimte.
Onze kamer lag naast de bevoorrading van lakens en dergelijke,veel herrie
in de vroege ochtend.
Totaal geen luxe in kamer.

Deze ruimte is uitstekend voor jonge mensen op doorreis.
Alles bij elkaar met andere kamer die ik had gevraagd en toeristenbelastingen,
provisies,ben je toch een dikke 50 euro kwijt voor de kamer.
Is wellicht niet te veel maar zijn er genoeg veel betere alternatieven.

Kamertip: Geen tips.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben gereserveerd voor 1 nacht met ontbijt, dit was €88.
Kamer was klein maar in orde, badkamer was zeer klein maar kan perfect voor 1 nacht.
Het ontbijt was zeer telleurstellend!
Keuze tussen 3 verschillende broodjes, 2 soorten yoghurt, beleg was er enkel kaas en hesp (1 soort), choco, confituur, honing en pindakaas. Drank zoals water en fruitsappen waren in plastieke wegwerpbekertjes.

Voor niet in het centrum te zitten, en gedateerde kamer te hebben en een slecht ontbijt is €88 zeer veel geld.

Amsterdam bezoeken doen we zeker nog, maar niet bij Botel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Voor de prijs die je moet betalen een goed hotel, kamer en badkamer niet al te groot maar om een nachtje te verblijven meer dan voldoende. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, ontbijt ook goed al zouden er croissantjes of beschuit bij het assortiment kunnen. Ontbijtzaal geeft mooi uitzicht op het water. De pont om naar de stad of het hotel stopt achter Centraal Station en naast het hotel. Auto in een P+R gezet waardoor je voor €1,- kunt parkeren als je gebruik maakt van het OV, met de tram naar de binnenstad en je bent zo bij Centraal Station.

Datum van verblijf: september 2017