21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verblijft op een boot, zoals de naam het zegt botel. Kleine kamers (kajuit) en kleine badkamer, maar voor een nacht if 2 en zo Amsterdam te bezoeken uitstekend. De ligging aan de pier ook heel goed, je kan je auto daar makkelijk parkeren (ongeveer 10 euro pd) en vandaar kan je een gratis de Ferry nemen naar station en dan ben je direct in het centrum. Hotel is heel proper en vriendelijk personeel. Ontbijt us niet super uitgebreid, maar je hebt voldoende. Wij gaan er zeker terug. En onze Amerikaanse vrienden waren van deze botel in de wolken.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een nachtje op de boot geslapen en bij aankomst waren de medewerkers vriendelijk en ging het inchecken lekker snel.
De kamer was klein maar schoon dat vind ik altijd erg belangrijk.
De bedden zijn echt verschrikkelijk de matrassen zijn veel te dun dus je voelt de planken in je rug drukken. Heel slecht geslapen. Het ontbijt was super simpel maar wel lekker. Al met al zal ik hier door de gehorigheid en de slechte bedden niet meer naartoe gaan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
20 november 2016 beoordeeld

Enkele malen per jaar overnachten wij hier, meestal met bon. Ontvangst nog altijd even vriendelijk, Ontbijt goed, voldoende keuze en alles word tijdig bijgevuld. Deze maal was er een bus Russen op bezoek: Veel lawaai in de gangen, eten zoals varkens, en onbeschoft. Doch het personeel kon dit aan. Enig minpuntje: aan de kamers is er de laatste jaren niet veel veranderd, maar voor die prijs mag men niet klagen

Kamertip: op TV moet je kanaal 27 eens proberen.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Henk K, General Manager van Amstel Botel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2016

Thank you for your review. We hope to welcome you back on board of the Botel in the future.

2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig als uitvalsbasis naar Amsterdam. Gratis veerdienst naast het botel, vriendelijke receptionist, goedkoper parkeren dan in het centrum.
De kamer was eenvoudig, met een klein badkamertje. Maar aangezien we enkel op de kamer waren om te slapen, hadden we niet meer nodig.
Enkel de muren zouden iets beter geïsoleerd mogen worden tegen geluid, en het ontbijt is er vrij duur.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Henk K, Front Office Manager van Amstel Botel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Bedankt voor u review.

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen aan boord van het Botel

16 oktober 2016 beoordeeld

We verbleven recent met drie vrienden voor vier nachten in Amstel Botel. Ik begrijp niet dat dit hotel al zoveel positieve reacties gekregen heeft. Het is echt een van de mindere hotels waarin ik al heb gelogeerd. Het heet Botel, maar het is geen schip dat werd omgebouwd tot hotel. Het werd speciaal ontworpen als drijvend hotel (Dus de badkamers konden echt wel net iets groter !!). Eerst en vooral is het hotel totaal verouderd. In de kamers ligt er lopend tapijt. Het ziet er proper uit, maar iedereen weet dat men dit niet hygiënisch kan houden. De badkamer is werkelijk piepklein. Sommige motorhomes hebben grotere badkamers. De douche en de lavabo hebben zelfs geen mengkraan, maar twee kranen voor warm en koud water (in 2016?!). De douchekop was waarschijnlijk de goedkoopste die men indertijd op de markt kon vinden en hing op de koop toe los. De douche is ook met een gordijn waardoor de rest van de badkamer nat wordt. De matrassen op de bedden waren niet echt comfortabel. Ik lag te slapen in een put. Het ontbijt was voor mij voldoende, maar na enkele dagen begint dit voor sommigen misschien toch te vervelen. Er was geen afwisseling. De zaterdag was er bovendien een ware toeloop en men kon niet voldoende bijvullen. Het personeel deed wel zijn best alles goed te maken. De "loungeruimte/bar" was totaal niet gezellig en deed koud aan. We hebben die dan ook vermeden. Om dan toch maar af te sluiten met enkele positieve zaken: het personeel in de ontbijtruimte deed zeer zijn best; de bedden waren elke morgen opgemaakt (wat dan voor mij weer niet hoeft...); en de ligging van het hotel is ook mooi met zicht op de stad en is vlot bereikbaar met de veerboot.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden