“Lekker eten met fijne bediening”
Beoordeling van Eten aan de Rijn

Eten aan de Rijn
Geclassificeerd als nr. 1.512 van 4.099 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
31 augustus 2014 beoordeeld

als je een leuk plaatselijk restaurant zoekt in de Rivierenbuurt, dan moet je echt een keer naar Eten aan de Rijn. Eten heel zuiver en lekker, met daar bij een hele gezellige bediening die het feestje compleet maken.

Schrijf een beoordeling

7 augustus 2014 beoordeeld

Hier wordt nog echt traditioneel gekookt. Laat je leiden door de gastheer, die er voor zorgt dat jij te eten krijgt wat je wil. Daarnaast de juiste combinatie van gerechten en wijn, maakt tot een super avondje uit! Probeer ook zeker de nagerechten, die wordt aanbevolen door de gastheer.
Een juiste prijs-kwaliteitverhouding, dus wij komen zeker terug!

24 maart 2014 beoordeeld

Top locatie om je op een ontspannen manier een avond te laten verwennen. De gerechten zijn altijd erg smaakvol. Goed eten in plaats van moeilijke haute cuisine.

De gastheer is erg gastvrij en zal er alles aan doen om te zorgen dat jou avond geslaagd is. Aanrader!

26 augustus 2013 beoordeeld

Wij kwamen bij "Eten aan de Rijn" voor het eerst. In het begin, toen wij de enige gasten waren, was Jaap idd heel vermakkelijk, totdat de bekenden van hem kwamen eten. De kokin zag erg ongelukkig uit, dus wij gingen maar snel weg. Het eten is te duur, naar mijn mening. Ik las met verbazing de beoordelingen van de andere gasten die zo tevreden waren, voor ons was het, helaas, een éénmalige ervaring.

11 maart 2013 beoordeeld

Wij komen regelmatig in het restaurant en het eten is altijd van zeer goede kwaliteit. De eigenaars doen er van alles aan om je welkom te laten voelen.

Reizigers die Eten aan de Rijn bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eten aan de Rijn geweest? Deel je ervaringen!